Sponsored

Sabtu, 13 April 2013

Sendiri 'Main' Sendiri Jawab Lah! Susah Sangat Ke Nak Mengaku?

mustafa-ali-peguam-jawab-skandal-seks

Macam gampang je kan bila Setiausaha Agung Parti Islam PAS ni suruh peguamnya  jawab segala persolan yang timbul berkenaan skandal video seksnya. Macam lah si peguam tu ada bersama melihat aksinya ketika sedang bersetubuh pada waktu tu.

Sebelum buat kerja terkutuk tu, tak ada pula Stopa Ali ni meminta nasihat dari peguamnya samada boleh atau tidak kalau nak 'main' dengan perempuan tu. Hebat mana pun peguam yang diupah Stopa Ali, kini segala-galanya sudah jelas terbukti siapa sebenarnya lelaki tua tak sedar diri dalam video tu.

Kan senang kalau si Stopa Ali ni jawab terus pada media bahawa lelaki tua yang  sedap berehenjut atas katil hotel tu bukan dirinya tapi individu lain yang hampir serupa denganya. Anwar Ibrahim tak ada ajar kah?

12 ulasan:

  1. Pas parti sex! Kalau kantoi cepat2 kata fitnah.. dapat pulak pahala free kalau org tengok video sex mereka.. Allahuakbar.. dunia dah nak kiamat!
    Manusia/pemimpin rosak akhlak disanjung dgn label2 Islam! tunggulah hari pembalasan pada PRU13 nanti!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Akhirnya blogger Umngok terkantoi pasal video palsu Mustafa Ali. Mari kita tengok beramai-ramai. Muahahahahaha...

      http://goo.gl/D9o9r

      Padam
  2. Memang haramjadah betul perangai pemimpin PR ni..dari atas sampai ke pencacai..

    BalasPadam
  3. Dah nama pun parti ajaran sesst (PAS) so tak mustahil lah perangai pemimpin dgn penyokong mcm haramjadah..main siap ada bunyi tu..boleh stim walau dpt tgk je..pak mus mmg terbaiklah..

    BalasPadam
  4. Dalam PAS ada juga Puak Amal Sex (PAS)

    BalasPadam
  5. di akhirat tuhan bertanya; wahai mustafa semasa di dunia kamu berzina.

    jb mustafa; nanti peguam saya jawab.

    manusia ada duit dan kuasa sombong macam pemimpin pas sekarang... belajar dari anuar..

    BalasPadam
  6. Mana ada salah main jolok-jolok saja, Sapa kata Zina, Tn Guru Maha Agung Hj. Hadi kata bertambah pahala orang yang suka menjolok.!!!!! Nie belum kira fatwa TN. Guru Teragung DiDunia, Tn. Guru NIK Aziz........ Kita tunggu apa komen beliau.......

    BalasPadam
  7. pok nik akan berfatwa..."ada saksi nampak kote stopa ali masuk ke dalam faraj pompuan tu?" sbb dkm bideo tu tak jelas masuk atau tidak jadi pok nik akan kata kita tak boleh jatuh hukum orang tu berzina!

    BalasPadam
  8. Betul ke Stopa ni?

    https://rapidshare.com/files/1847896289/PAS_pon_Bolehlah.avi;6CFCCBF3B72738B408A6BA132D4E0E3F

    BalasPadam
  9. dorang akan kata semua tu besi...tak boleh pakai...

    pada aku, kalau nak berjubo dengan pelacur, takan nak ajak 4 saksi pulak...

    tang benda ni pandai dorang tepis...sekarang zaman dah maju...kena diri sendiri, tanggunglah...

    BalasPadam
  10. Hayat politik PAS terkubur hanya kerana LUBANG NikMaT..

    BalasPadam
  11. Nampak macam sakit lutut.sian juga tengok kuat sangat kija ko parti .

    BalasPadam

Tak nak ada masalah dikemudian hari, sila komen yang murni-murni je di sin..