Isnin, 29 April 2013

Lim Kit Siang Kena 'Main' Dengan Anwar di Gelang Patah

    11:05:00 PTG   1 comment

tolak-dap-kit-siang-2

Nampaknya Lim Kit Siang betul-betul dah kena main pada PRU13 kali ini. Bukan setakat ditipu Anwar kerana meletakkanya menjadi calon di Gelang Patah sebagai tempat persemadian karier politiknya tetapi turut dimalukan oleh rakyat Johor yang sejak dari dulu lagi begitu anti dengan kepala komunis DAP yang pernah mencetuskan keadaan huru-hara di negara ini tak lama dulu.

Lim Kit Siang tak relevan di Johor. percaturan parti Komunis DAP meletakkan penasihatnya di Johor diibarat seperti cubaan bunuh diri. Anwar pasti gumbira kerana helahnya untuk mengenakan Lim Kit Siang menjadi apabila dia sendiri kembali bertanding di Permatang Pauh.

Jangan tak percaya, hanya di Johor sahaja Lim Kit Siang boleh dimalukan sedemikian rupa, lihat sahaja kemarahan rakyat Johor apabila kelibat  Lim Kit Siang muncul. Jarang berlaku di tempat lain bukan?

Tahniah kepada rakyat Bangsa Johor, macam ini lah cara yang betul untuk ajar ketua komunis DAP tu supaya beringat bila masuk ke tempat orang. Jangan beri muka kepada mereka walau seinci pun. Jangan bagi DAP bertapak di Gelang Patah jika tak mahu terima nasib yang sama seperti kawasan-kawasan yang pernah diwakili oleh ketua parti Komunis DAP ini. Ingat!

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
1 ulasan:
Write comments
  1. Webportal berita edisi percuma tanpa perlu melanggan Malaysiakini

    Freemalaysiakini2.com

    BalasPadam

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.