Jumaat, 3 Mei 2013

Penjawat Awam Mari 'Refresh' Otak Sikit Sebelum Pangkah Kertas Undi

    10:00:00 PG   6 comments

penjawat-awam-kena-maki

Di blog RBF ada menuglas tentang isu deklarasi Putrajaya yang baru dirangka Husam bersama Anwar dalam keadaan tergesa-gesa bertujuan untuk memancing undi penjawat awam yang menjadi pengundi mejoriti di kawasan parlimen tersebut.

Dalam tulisan blog RBF juga turut mempersoal kenapa baru sekarang Husam terhegeh-hegeh mahu menjadi hero kepada penjawat awam di Putrajaya. Dimanakah mereka sebelum ini disaat penjawat-penjawat awam ini dihina, dimaki seperti binatang ternakkan oleh pemimpin Pembangkang?

Kalau anda semua nak tahu apa kisahnya di mana mereka pada masa itu klik sini, tapi sebelum tu wak ada satu permintaan kepada seluruh jentera pilihanraya BN yang berkubu di Putrajaya sekarang agar dapat menyebarluas atau menayangkan klip video YouTube di bawah ini di setiap bilik gerakkan, PDM yang berlokasi strategik supaya penjawat awam tahu dan sedar siapakah sebenaranya pemimpin Pembangkang ini. (mohon pada Ku Nan Projektor dengan screen sekali)




Masa berkempen berbaki hanya tinggal dua hari sahaja lagi, semoga dengan paparan video yang ada ini dapat memberi peringatan kepada seluruh penjawat awam supaya peristiwa kena maki hamun oleh pemimpin PR ini tidak berulang.

Ingat jangan bagi Pakatan Pembangkang menang walau satu undi sekalipun kerana malapetaka yang akan menanti penjawat awam sekiranya mereka berjaya mengambil alih Putrajaya kelak amat dahsyat. Sudah tentu hinaan dan makian yang bakal ditelan bulat-bulat penjawat awam tanpa sebarang pembelaan ini akan menajadi lebih luar biasa dari apa yang telah kita saksikan seperti dalam klip video di atas kerana kali ini bakal berdepan dengan satu  lagi bala basar selepas PKR iaitu golongan chauvanis DAP yang bakal menjadi maharaja.

Wak J: Maaf, gambar dekat atas sekali tu sekadar hiasan jer..

Wak Jengkol

Tentang Wak Jengkol

A Low Profile Blogger.

Previous
Next Post
6 ulasan:
Write comments
  1. biadap punya pemimpin ajaran pak liwat

    BalasPadam
  2. mengundi PR ibarat memberi pisau untuk menyembelih diri sendiri.sebab jika diberi kuasa PR akan kurangkan separuh k/tangan awam= SETIAP 2 ORANG K/TANGAN AWAM SEORANG AKAN DIBERHENTIKAN.

    BalasPadam
  3. Berita terkini, PAS Kepala Batas mengancam untuk boikot calon PKR dan undi BN.
    Padan Muka Pakatan Haram.. biar Tuhan hantar tentera perosak dr kalangan korang jugak utkmusnahkan!

    BalasPadam
  4. Webportal berita edisi percuma tanpa perlu melanggan malaysiakini

    Freemalaysiakini2.com

    BalasPadam
  5. elok koyakkan je mulut betina lateefa khoya ni....undi penjawat awam pada pr zero...ada paham?

    BalasPadam
  6. Penjawat awam dh buktikan yg mereka tidak mudah tertipu oleh kaki peliwat n kuncu-kuncunya..

    BalasPadam

Tak nak ada masalah dikemudian hari, sila komen yang murni-murni je di sin..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.