Jumaat, 3 Mei 2013

Orang Macam Ni Nak Sumpah Lakhnat Depan Ka'bah? Masuk Mekah Pun Belum Tentu Lepas

    8:00:00 PTG   2 comments


Selapas kena main dengan bapa Saiful kerana buat U-turn disaat tinggal beberapa hari sahaja sebelum hari pengundian, cai-cai PR terutamanya pentaksub al-Juburi bagai diserang sawan Babi setelah video klip Saiful Bukhari melafazkan sumpah lakhnat di hadapan Ka'bah (Multazam) yang dirakam tak lama dulu tersebar luas di internet.

Seperti biasa, apabila tidak boleh terima takdir Tuhan, macam-macam tohmahan dilempar oleh cai-cai al-Juburi terhadap sumpah lakhnat kali kedua Saiful yang dibuat di depan Ka'bah di mana Anwar sendiri pun tak pernah menjejakkan kaki di tempat suci tersebut. Kalau pernah, sila tunjukkan gambar..

Sumpah lakhnat yang dilafaz Saiful di hadapan Ka'bah walau tidak dilakukan secara formal dengan menjemput wakil media atau mana-mana tok imam tapi sumpah yang dibuat itu mampu memberi kesan yang mendalam dan mampu menggugat  kredibiliti Anwar yang sebelum ini begitu berani  pelawa  Najib berdebat tapi paling takut dalam bab sumpah guna kaedah Islam.

Ramai yang kata  jika berada di Tanah Suci tak boleh buat perkara yang bukan-bukan, doa memohon yang bukan-bukan, malah nak bercakap pun tak boleh sebarangan. Apa yang membuatkan ramai orang berfikir banyak kali sebelum ke Mekah kerana di sana semuanya 'Cash'. Mungkin sebab itulah Anwar hingga sekarang tak berani ke sana..Belum habis taubat lagi kut..kena post-pone taubat sebab nak kejar jawatan PM dulu..mungkin..


Biar pun cai-cai al-Juburi mempertikai kenapa video tersebut keluar disaat hari pengundian hampir tiba, dan menganggap pendedahan ini tidak memberi apa-apa makna atau kesan kepada PR dan menggangu persiapan Anwar hendak menajdi Perdana Menteri selepas 5hb Mei ini.  Namun jauh dalam sudut hati mereka ini tetap merasa gelisah  kerana apa yang dilakuan oleh Saiful dihadapan Ka'bah itu merupakan satu tindakkan yang cukup berani dan dikhuatiri juga mampu mempengaruhi golong pengundi atas pagar terutamanya yang berugama Islam

Apa pun pertikaian yang dinyatakan atau analisis  yang dibuat terhadap klip video tersebut kononya palsu, superimpose dan bermacam lagi  oleh cai-cai PR ini ia  tetap tidak dapat melindungi perbuatan salah laku tidak bermoral yang pernah dilakukan Anwar selama ini kerana satu dunia telah melihat dan mengetahuinya.

Sekarang terpulang pada Anwar bagaimana cara dia hendak membersihkan dirinya yang kotor terpalit dengan dosa-dosa besar itu. Adakah Anwar akan turut bersumpah tapi bukan dengan sumpah lakhnat seperti  yang telah didedahkan oleh Zul Nordin tak lama dulu  atau memilih rakyat sebagai hakim pada hari pengundian nanti untuk membuktikan dirinya tak buat kerja-kerja terkutuk tu!

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
2 ulasan:
Write comments
  1. PERINGATAN SEBELUM MENGUNDI:

    MELAYU BERPECAH, MELAYU AKAN RUGI. KALAU SUKA BERDEMONSTRASI, NANTI YANG AKAN MATI ADALAH UMAT MELAYU DAN PASUKAN KEAMANAN MELAYU.

    PENGANJUR DEMONSTRASI TIDAK AKAN MATI SEBAB MEREKA DUDUK JAUH-JAUH, RAKYAT JUA AKHIRNYA JADI TERBUAI, GHAIRAH, MELAMPAU,CEDERA DAN MATI.

    MELAYU HARUS KEMBALI BERSATU DALAM BARISAN YANG KUAT KERANA BILA MELAYU LEMAH DAN BERPECAH, MUSUH AKAN BERSORAK. NEGARA KECIL SINGAPURA SEDANG MENUNGGU AKAN BERTEPUK TANGAN.

    INILAH NEGARA ISLAM CONTOH SELURUH DUNIA,OLEH ITU BANGSA MELAYU WAJIB BERSATU ATAS RASA KESYURUKAN NIKMAT DAN RAHMAT ILAHI DIBAWAH BARISAN NASIONAL. KALAU ADA YANG TIDAK KENA DENGAN TINDAK TANDUK BARISAN NASIONAL, PARTI KOMPONENNYA DAN PEMIMPINNYA, KITA WAJAR BETULKAN SELEPAS INI.

    UNDI BARISAN NASIONAL ATAS RASA KESYUKURAN..!!!

    BalasPadam
  2. Jangan nak berangan.
    Jangan nak tipu.
    Jangan nak putar belit.
    Jangan nak ber experiment.
    Nak markah kosOng?
    Nak duduk di bulan?
    Nak tinggak di outer space?
    Berpijaklah dibumi yang nyata.
    Pergi pasar tengok apa yang ada.
    Pangkah X simbol yang itulah, habis cerita.

    U N D I L A H B N

    BalasPadam

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.