Sponsored

Ahad, 19 Mei 2013

Tak Tipu!..Memang Babi Betul Ni...

ngeh-babi-betul

Di atas adalah gambar seekor babi..memang babi betul dan bukanya babi jadian..harap semua maklum..Mat Sabu pernah kata dia lebih rela makan babi dengan Guan Eng dari makan nasi dengan Najib.

Haaa...yang dekat bawah ni baru lah babi jadian, istimewanya babi jadian ini ialah pandai bermain twitter dan sering mengeluarkan kenyataan yang berbaur hasutan, menghina orang lain serta rasis di laman sosial.

ngeh-babi-tweeter
Babi jadian ni hanya berani tunjuk taring yang kontot tu di laman sosial je, itu pun masih takut-takut nak tunjuk hidungnya yang leper supaya orang semua tahu perangai gila babinya yang selama ini disembunyikan.

Kalau betul lah si Ngeh ni bukan babi jadian dan anak jantan, tak perlu dia keluarkan kenyataan secara beselindung atau baling batu sembunyi tangan. Kalau nak hentam orang tu hentam lah depan-depan dan sebut namanya sekali. Tengok samada dia berani buat ke tidak..

Orang tua-tua ada bagi tahu...kalau selalu sangat makan babi, nanti perangai pun ikut macam babi suka menyondol sana sini. Penghinaan terhadap orang Melayu dan juga Raja-Rajanya oleh puak pemakan babi ni tak boleh dibarkan begitu sahaja, sesuatu perlu dilakukan supaya satu hari nanti babi jadian seperti Ngeh ni tak menujal kepala orang Melayu dengan mencung hidungya yang leper tu.

Pada masa tu nanti baru kita semua ada akal dan sedar beratapa haramjadah dan babinya puak DAPig ni...Babi betul! Puii..puii

5 ulasan:

  1. Macam Babi bunting giler jer.....Patutlah spesis Dapig nie giler...

    BalasPadam
  2. Harap pihak Istana ada hak untuk saman org yg macam ni !!!

    BalasPadam
  3. bg JMF kempang sedas ..

    BalasPadam
  4. tak makan babi20 Mei 2013 7:56 PG

    You are what you eat !

    BalasPadam
  5. elok tukar lambang roket ngan gmbr di atas..barulah DAPig

    BalasPadam

Tak nak ada masalah dikemudian hari, sila komen yang murni-murni je di sin..