Ahad, 19 Mei 2013

Tak Tipu!..Memang Babi Betul Ni...

    11:37:00 PTG   6 comments

ngeh-babi-betul

Di atas adalah gambar seekor babi..memang babi betul dan bukanya babi jadian..harap semua maklum..Mat Sabu pernah kata dia lebih rela makan babi dengan Guan Eng dari makan nasi dengan Najib.

Haaa...yang dekat bawah ni baru lah babi jadian, istimewanya babi jadian ini ialah pandai bermain twitter dan sering mengeluarkan kenyataan yang berbaur hasutan, menghina orang lain serta rasis di laman sosial.

ngeh-babi-tweeter
Babi jadian ni hanya berani tunjuk taring yang kontot tu di laman sosial je, itu pun masih takut-takut nak tunjuk hidungnya yang leper supaya orang semua tahu perangai gila babinya yang selama ini disembunyikan.

Kalau betul lah si Ngeh ni bukan babi jadian dan anak jantan, tak perlu dia keluarkan kenyataan secara beselindung atau baling batu sembunyi tangan. Kalau nak hentam orang tu hentam lah depan-depan dan sebut namanya sekali. Tengok samada dia berani buat ke tidak..

Orang tua-tua ada bagi tahu...kalau selalu sangat makan babi, nanti perangai pun ikut macam babi suka menyondol sana sini. Penghinaan terhadap orang Melayu dan juga Raja-Rajanya oleh puak pemakan babi ni tak boleh dibarkan begitu sahaja, sesuatu perlu dilakukan supaya satu hari nanti babi jadian seperti Ngeh ni tak menujal kepala orang Melayu dengan mencung hidungya yang leper tu.

Pada masa tu nanti baru kita semua ada akal dan sedar beratapa haramjadah dan babinya puak DAPig ni...Babi betul! Puii..puii

Wak Jengkol

Tentang Wak Jengkol

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
6 ulasan:
Write comments
  1. Macam Babi bunting giler jer.....Patutlah spesis Dapig nie giler...

    BalasPadam
  2. Harap pihak Istana ada hak untuk saman org yg macam ni !!!

    BalasPadam
  3. bg JMF kempang sedas ..

    BalasPadam
  4. tak makan babi20 Mei 2013 7:56 PG

    You are what you eat !

    BalasPadam
  5. elok tukar lambang roket ngan gmbr di atas..barulah DAPig

    BalasPadam
  6. Suami saya dan saya mempunyai kredit yang sangat buruk apabila kita mendalam kepada ahli hukum kewangan sehingga sejauh mana kita memohon kebankrapan, kita mempunyai sedikit atau tidak ada wang untuk menghantar anak perempuan kita ke emily ke kolej yang kita tidak mampu. Kami mengawal pinjaman gaji (syarikat pinjaman), yang telah membantu orang seperti kita, mendapat perubahan gadai janji. Setiap syarikat yang dihubungi kami mahu bayaran sebelumnya $ 1,000 hingga $ 2,000 yang kami tidak mampu. Kerana kami fikir kami tidak mempunyai harapan memilih untuk menjual atau kehilangan rumah anda dengan menutupnya. Kemudian saya berjumpa dengan majalah tempatan dan penutupnya ialah Perbadanan Ikatan Pinjaman. Tiga langkah utama; 1. Anda menghantar permohonan elektronik. E-mel: albakerloanfirm@gmail.com 2. Sediakan cara pengenalpastian yang betul sama ada warga negara anda memegang kad pengenalan atau lesen memandu dan maklumat akaun bank anda. 3. Pinjaman diproses, diluluskan dan dihantar. Cerita panjang dipendekkan, mereka membantu mendapatkan pinjaman pada kadar tetap 4% dan diubahsuai dengan pembayaran yang disemak semula. Mereka juga memberikan pinjaman anak-anak perempuan mereka untuk menyelesaikan gaji penuh kolej saya. Kami bekerja dengan pinjaman Lasson, yang memberi amaran kepada kami tentang kemajuan seluruh dunia. dia melakukan semua dokumen, panggilan telefon, dll. Mereka melakukan semuanya dan kami mendapat pinjaman yang kami terima. Apabila saya bersetuju dengan terma pinjaman mereka dan saya menyerahkan butiran bank saya, saya membayar harga yang berpatutan untuk perkhidmatan ini. Kita tidak akan mampu untuk mendapatkannya semudah dan berpatutan kerana melalui proses transformasi mereka dengan pengetahuan kita. Saya tidak mempunyai masa untuk mengucapkan terima kasih, jadi TERIMA KASIH! Saya tidak dapat meminta pasukan yang lebih baik. Saya dikemas kini dengan pembiayaan semula. Terbaik untuk anda, gadai janji bergerak Jika anda mempunyai masalah seperti kami, hubungi syarikat penyelesaian pinjaman. Mereka boleh bekerja. Yang ikhlas, Timothy dan Maria mengadopsi pada 15 Mac 2018 di Columbus, GA

    BalasPadam

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.