Selasa, 18 Jun 2013

Ini Baru Isu Besar! Papa Nurul Rancang Demo 'Ganyang Malaysia' di Indonesia?

    10:00:00 PG   1 comment

nurul-izzah-indonesia

Wak J: Bukan setakat Anwar pergi ke Indonesia tak menjadi isu kepada Nurul Izzah, malah bapa sendiri menyontot chinadoll dalam bilik sampai keluar video pun dia tak peduli, yang penting padanya asalkan dapat jadi anak kepada bakal Perdana Menteri sudah.

Setakat ini tak pernah terjadi lagi pemimpin-pemimpin Pembangkang Indonesia yang tewas dalam pilihanraya datang ke Malaysia berjumpa Perdana Menteri atau pemimpin kerajaan yang lain mengadu nasib serta memburuk-burukkan sistem demokarasi negara mereka kepada media asing. Hanya Anwar sahaja pemimpin Pembangkang dari Malaysia yang tak malu buat begitu.

Tindakkan Anwar memburuk-burukkan nama Malaysia di negara luar bukanlah perkara baru. Bermacam-macam gelaran telh  diberi kepadanya termasuk pengkhianat negara, namun suma itu sedikit pun tidak mendatangkan kudis pada kulit mukanya yang tebal seperti kulit babi itu.

Kunjungan Anwar ke Indonesia baru-baru ini telah menimbulkan keraguan dan rasa kurang senang banyak pihak. Adakah Anwar ke sana untuk bertemu pihak tertentu seperti mana tahun lepas dia ke Filifina bertemu dengan pengganas Sulu membuat rancangan untuk menghuru-harakan negara.

Kita sama-sama tunggu dan lihat selepas ini adakah rakyat Indonesia yang pernah mengambil upah dari Anwar dulu memburukkan nama Malaysia akan melancarkan demonstrasi 'Ganyang Malaysia' ala-ala 'Blackout 505' sambil membakar bendera negara seperti yang pernah berlaku tak lama dulu..

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
1 ulasan:
Write comments
  1. tak pe la. hisamudin pun bawak masuk banyak org indon. tun m bawak banyak masuk org pilipino. jadi kalau ganyang malaysia garenti tak jadi. tak kan indon nak ganyang member dan famili sendiri. jauh tu UMNO punya pandangam.

    BalasPadam

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.