Isnin, 17 Jun 2013

Ini Tak Adil! Mat Sabu Main Bini Orang Tak Kena Belasah Pun?

    9:30:00 PTG   4 comments


Wak J: Main bini orang atau kawan adalah perkara normal bagi sesetengah individu yang biasa dengan perbuatan ini. Jika Anwar dilabel sabagai pelopor budaya luar tabi'e seperti liwat, Mat Sabu pula diangkat sebagai ikon atau palyer utama kepada aktiviti main bini orang oleh pengikutnya. Kedua-dua pemimpin Pembangkang ini memang mempunyai citarasa yang sama walau ideologi politik mereka berbeza.

Kepada yang baru cuba-cuba hendak main dengan bini orang, elok kiranya pergi menuntut ilmu main bini orang ini terlebih dahulu dengan tok-tok guru  bertauliah tertentu yang berada dalam Parti Islam PAS agar tidak menyesal apabila ditangkap ketika  sedang berdua-duaan.

Dalam hal main bini orang atau main bini kawan ini, Mat Sabu adalah mentor  paling sesuai untuk sesiapa sahaja yang ingin mandapatkan panduan bagaimana hendak main dengan bini orang dengan cara selamat berdasarkan pengalamanya dahulu. Walu ketika itu dia pernah  kantoi ditangkap pencegah maksiat, nasib Mat Sabu lebih baik kerana tidak dibelasah sampai mati oleh suami kepada bini orang yang dimainya.

Malah yang lebih membanggakan, si pemain bini orang ini  turut di'cover' oleh seorang tok guru yang sangat tinggi ilmu agamanya dan kemudian diangkat pula menjadi Timbalan Presiden kepada sebuah parti Islam.

Setiap perbuatan jahat atau maksiat yang dilakukan pasti ada balasan atau risikonya, samada kantoi dan dibelasah hingga lunyai atau pun kantoi tapi tetap menjadi sanjungan seperti Mat Sabu hari ini. Anda pula nak jadi yang macam mana?

Tepuk dada tanya selera, jangan sampai tersangkut bulu di kerongkong sudah.  Takut tak boleh tidur malam sebab asyik terkenang bau burit Mah!

remaja-main-bini-orang

BESUT - Angkara mencintai isteri orang, seorang lelaki terpaksa bermalam dua malam di hospital akibat cedera dibelasah penduduk kampung apabila perbuatan terkutuk mereka dilihat suami wanita itu sendiri.

Dalam kejadian kira-kira jam 11 malam kelmarin, lelaki berumur 20 tahun yang bekerja sebagai tukang jahit dari Kampung Pangkal Changgong, Machang, Kelantan itu cedera di beberapa bahagian badan termasuk kepala apabila dipukul penduduk kampung.

Difahamkan, dalam kejadian di sebuah kampung di kawasan Jabi yang terletak beberapa kilometer dari Kampung Renek di sini, lelaki terbabit dibelasah ketika berada di dalam rumah sewa wanita itu.

Sebelum itu, kira-kira jam 10 malam, wanita itu dikatakan telah pergi menghantar suaminya yang berusia 23 tahun bermain futsal di sebuah gelanggang futsal di kawasan Jertih.

Apabila pulang ke rumah, wanita itu dikatakan menghubungi buah hatinya dan mangsa datang ke rumah tersebut kerana telah membuat temu janji sebelum itu.

Difahamkan sejam kemudian, suami wanita itu menghubungi isterinya, namun tidak ada jawapan menyebabkan dia mengesyaki sesuatu lantas pulang ke rumah bersama rakannya untuk mengetahui apa yang berlaku.

Apabila tiba di rumah, dia dapati sebuah kereta Perodua Myvi berada di hadapan rumahnya sebelum dia mengintip melalui lubang rumah dan mendapati isterinya bersama seorang lelaki dalam keadaan kurang sopan.

Si suami kemudian masuk ke dalam rumah bersama penduduk kampung, menyebabkan berlaku pergelutan antara lelaki tersebut dan penduduk kampung.

Suami wanita itu yang bekerja sendiri kemudian menghubungi penguat kuasa syariah pejabat agama daerah sebelum pasangan itu diserahkan kepada pihak polis.

Difahamkan pasangan suami isteri itu mempunyai seorang anak berusia setahun lebih, tetapi ketika kejadian anak mereka berada dalam jagaan ibu bapa wanita berkenaan di Kampung Guntung, Setiu.

Menurutnya sumber, mangsa mengaku ketika kejadian dia baru selesai mengadakan hubungan seks dengan wanita berkenaan dan mereka berkenalan sejak awal tahun lagi.

Lelaki itu juga mendakwa kononnya dia tidak tahu wanita itu berstatus isteri orang kerana wanita terbabit memberitahu dia belum bersuami menyebabkan dia menjalin hubungan dengan suri rumah itu.

Lagi di Sinar Harian

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
4 ulasan:
Write comments
  1. Mat Sabu mana ada main bini org. itu UMNO punya fitnah. tak baik fitnah org berdosa. tengok nik aziz sentiasa dlm lindungan Allah kerana tak pernah fitnah dan ambik wang rakyat. lagi pun bini mat sabu pakai tudung. rosmah pakai apa?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Rosmah pakai baju...laki dia, Najib tak pernah kena tangkap khlawat pakai seluar pendek mcm Mat Sabu..

      Padam
    2. oohh.. ingat kan pakai baju ziana zain. Najib mane pernah kene tangkap khalwat, tak caye? tanya jamaluddin jarjis.

      Padam
    3. Ehhhh..kenapa kena tanya JJ..bukan ke labih afdal tanya dkt pejabat agama kalau dia org ada buat tangkapan la mcm kes Mat Sabu dulu...hehehehe

      Padam

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.