Jumaat, 21 Jun 2013

Nak Siasat Atau Nak Songlap?

    10:00:00 PG   2 comments

khalid-gagap-songlap

Wak J: Ada-ada saja lah Khalid Gagap ni..Sejak dia jadi MB Selangor macam-macam rancangan atau program pelik-pelik wujud di bawah pentadbiranya seperti Geran Selangorku dan yang terbaru ni nak tubuhkan suruhanjaya untuk siasat penipuan pilihan raya di Selangor. Memang pelik!

Dalam banyak-banyak rancangan pelik yang diwujudkan Khalid Gagap tak ada satu habuk pun dari rancangan tersebut mendatangkan  manfaat kepada rakyat, yang terus habis hanyalah duit perbendaharan negeri dibahagi-bahagi kepada kroni.

Ingatkan lepas Pakatan menang besar  PRU13 di Selangor kerajaan negeri yang baru terus buat kerja untuk membantu menyelesaikan masalah rakyat, tapi tidak, lain pula yang dibuatnya. Apa jadahnya kerajaan negeri pergi wujudkan suruhanjaya siasatan tu. Untuk apa? Tak puas hati lagikah bila menang besar...atau.. Khalid Gagap ada agenda lain yang melibatkan wang perbendaharan negeri Selangor?

Sekiranya suruhanjaya siasatan ini ditubuhkan, sebelum siasatan dimulakan kita sudah tahu keputusannya macam mana, sudah tentulah kerajaan negeri dalam laporanya nanti akan kata tiada penyelewengan berlaku masa PRU13 di Selangor, semua telus belaka sebab PR menang besar. Rakyat pula melompong ternganga mendegar temberang menteri besar , yang sedap membalun duit ialah kroni yang dilantik menjadi penyelaras dan juga ahli panel kepada  suruhanjaya itu nanti.

Wak Jengkol

Tentang Wak Jengkol

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
2 ulasan:
Write comments
  1. gagap! baik kau pergi tinjau jalan2 utama yang berlubang teruk di shah alam daripada menghabiskan duit tak tentu pasal! klu nk menipu pun agak2 la...pakatan anak haram dh menang besar kan?

    BalasPadam
  2. bukan shah alam je...merata selangor jalan jahanam....kt kg2 lagi teruk...ditampal je...dh mcm kene kurap je aku tgk...

    BalasPadam

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.