Sabtu, 22 Jun 2013

Woii Khalid Ibrahim!! Kau Mimpi Apa Tu?

    1:47:00 PG   9 comments

khild-tidur-lagi

Wak J: Kisah MB Selangor, Khalid Ibrahim dirakam tidur ketika sidang media berlangsung telah menjadi bualan hangat serta lawak jenaka di laman sosial. Hingga sekarang masih ramai lagi sedang mengata dan mentertawakanya.

Perkara seperti ini tidak sepatutnya terjadi kepada seorang yang bergelar Menteri Besar. Tidak kira apa juga alasan yang diberi samada makan ubat batuk atau ubat kencing manis, perbuatan Khalid Ibrahim tidur ketika sedang ditemuramah wartawan sama sekali tidak boleh diterima.

Sekiranya hal memalukan ini terjadi di negara lain seperti di Jepun sudah pasti tidak sampai tempoh 24 jam pegawai atau menteri yang terlibat sudah meletakkan jawatan tanpa banyak soal dan alasan.

Seteruk-teruk Pak Lah semasa dia jadi perdana menteri dulu tak ada sampai tertidur sambil bercakap  ketika  sesi temuramah dijalankan.

Memang sungguh memalukan, seluruh penyokong Pakatan sekarang ini sedang sibuk memikirkan cara untuk menutup kemaluan menteri besar kesanyan mereka yang telah dilihat orang.

Apa yang pasti, gelagat Khalid Ibrahim yang dirakam tidur semasa ditemuramah akan dijadikan modal politik pada masa akan datang serta menjadi bahan jenaka politik yang akan diingati sampai bila-bila.

Wak Jengkol

Tentang Wak Jengkol

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
9 ulasan:
Write comments
  1. terbaekkkkk

    BalasPadam
  2. khalid gagap tetido? oooh..sungguh memalukan ketika pc sedang berlangsung dia blh tetido sambil bercakap! kahakahakahakah!!!!!! bagus la mb selangor ni!

    BalasPadam
  3. MB kaki tidur..lps ni kita boleh salahkan Khalid Gagap klu ada apa2 masalah x selesai di Selangor..

    BalasPadam
  4. Sngt kelakar..tgk lidah mcm tu dah tahu..mesti kaki jilat cipap..hehehe

    BalasPadam
  5. Faekah Hussin dgn pantas membackup si gagap ni..ada apa2 ka atau mlm sblm sidang media tu diaorg berdua ni 'one nite stand' Sampai mcm tu sekali ah!

    BalasPadam
  6. dulu mimpi dipeluk terasa kok mungkin sekarang mimpi dipeluk hanayo

    BalasPadam
  7. macam ni ke ciri2 pemimpin???? x pernah ado dlm sejarah Malaysia pemimpin tido semasa diinterviu...MEMALUKAN....

    BalasPadam
  8. Pkr ni byk cipta sejarah bangang jer. Mampos la pkr samseng lahanat nih.

    BalasPadam
  9. tidur keluar lidah masa pc tak pernah terjadi di dunia hanya di Selangor
    menteri besar tuduk nasib kau lah raayak Selangor

    BalasPadam

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.