Selasa, 6 Ogos 2013

Hidup Bersama Anjing Pun Boleh..Apalah Sangat Kalau Melayu Di Anjing-Anjingkan

    12:19:00 PG   5 comments

melayu bersama anjing

Mesti kau orang rasa seronok dan kelakar bila tengok video klip You Tube ni kan? Wak pun rasa macam tu juga bila melihat penguatkuasa dari MPSJ ni dianjing-anjingkan oleh kaum cinabeng yang kononya sangat kuat dan kebal ni...pada hal kaum Cinabeng inilah paling takut mati.

Sayabas kepada melayu-melayu dalam Pakatan Pembangkang kerana telah memberi lesen agong kepada cinabeng-cinabeng ini untuk terus memijak-mijak kepala saudara seislam sendiri seperti yang dapat kita lihat dalam klip video di bawah ini.

Sabar itu separuh dari Iman..takpe kita biarkan je Melayu terus dilayan seperti Anjing kerana Melayu itu adalah bangsa yang sopan, bangsa yang sangat beradab serta bertoleransi, malah sekarang ni pun sudah ada Melayu yang sanggup sehidup semati bersama Anjing! Apa ada hal...

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
5 ulasan:
Write comments
  1. ATTENTION
    NAMA SAYA X-MAN.
    SAYA BERASAL DARI SEMBERANG
    MARI SAYA LUAH PENDAPAT SAYA.
    USAH BACA BLOG AJE TAPI KALAU TAK BUAT SESUATU PUN TAK GUNA.
    JOM RAMAI GI YOU-TUBE NAME WEE DAN FLAG VIDEO DIA DOWN .GI KAT SMALL IKON YANG ADA FLAG.CATAT KAN VIDEO DIA UNDER ABUSIVE AND VIOLENCE CATEGORY.DAN TULIS PADA YOU-TUBE YANG VIDEONYA PROMOTE RACIAL HATRED AND COMMUNISM.WELL THAT WHAT NAME WEE SENDIRI YANG CAKAP.SO AFTER TULIS SEMUA BAD REMARK .REQUEST UNTUK VIDEO AND CHANNEL NAMEWEE UNTUK SHUTDOWN.DENGAN CARA INI AJE LAH KITA DAPAT PREVENT NAMEWEE MENYALAK MACAM ANJING BODOH.BTW JANGAN LUPA THUMBS DOWN VIDEO DIA.CONFIRM YOU-TUBE AKAN SHUT DOWN VIDEO NYA BILA DAPAT 100 REQUEST TO SHUT VIDEO NYA..BTW KALAU CINA RASIS BOLEH BUAT GITU PADA ADA SEORANG AHLI POLITIK YANG MELUAH KAN PENDAPAT NYA.KENAPA KITA NAK BIAR KAN NAMWEE KUTUK DAN KURANG AJAR PADA KITA?JOM RAMAI-RAMAI GI TO YOU-TUBE DAN FLAG DOWN VIDEO NAMWEE.BUAT INI BERTERUSAN SAMPAI DIA TAK BOLEH PAKAI YOU-TUBE UNTUK NIAT JAHATNYA LAGI.
    MARI KITA BERSATU LENYAPKAN VIDEO COMMUNISTS NAMEWEE UNTUK BERTERUSAN .BIAR PADAN MUKA DIA SAMPAI YOU-TUBE TAK BENARKAN DIA BUAT CHANNEL LAGI.

    BalasPadam
  2. Saya syaki ramai PENYAMAR-PENIPU-PENGGANAS Cina/Bukan Islam DAPBIAWAK/PKR menyamar sebagai orang Islam, dengan tujuan untuk menghina dan menjatuhkan Islam dan maruah orang Islam; termasuk video baru keluar, kononnya seorang wanita Islam pakai telekung pun sanggup buat perkara lucah! Dahlah itu, sampai kalimah ALLAH SWT suci kita pun siCINA DAPBIAWAK nak KRISTIANKAN!

    Orang Filipina atau Indonesia bukan Islam pun ramai muka sama macam Melayu - jadi kita mesti berhati-hati. Tujuan video-video MENGHINA ISLAM ini adalah untuk menjatuhkan dan mengelirukan akidah anak-anak MUDA Islam/Melayu. Kat Barat pun, jarang jumpa umat Islam bela anjing walau bebas di Barat; jadi video-video spt ini mat MENCURIGAKan. Esok, BABI, KEBEBASAN SEKS dan ALKOHOLpula si PENYAMAQ bongkak spt ini akan 'halalkan' kalau JAKIM/JAWI tak ambil tindakan segera!

    Itulah bangsa PENDATANG RASIS, TAMAK dan BONGKAK, yang dibawa British-Zionis, tak akan kenang budi bila-bila dan tak akan sedar diri, depa itu PENUMPANG/PEROMPAK/PRNYAMUN yang tidak DIUNDANG! Tapi nak berlagak macam mereka TUAN PENJAJAH kita; apalagi TOCANG mereka dah lama naik, bila Singapura diRAMPAS dari kita!


    MAKCIK Tempurung – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

    BalasPadam
  3. CINA NAIK TOCANG. INI HASIL KERJASAMA PAKATAN. HAPUSKAN CINA RASIS.

    BalasPadam
  4. Mohon semua melayu bersatu demi maruah agama melayu dan Tanah Melayu.Bantu sesama melayu untuk kelangsungan hidup melayu yg dibunoh cara halus terancang.Takbir.

    BalasPadam
  5. Lari dari topik sikit tapi saya rasa blog ini boleh publish komen saya mengenai perlantikan Abdul Azeez Rahim sebagai pengerusi Tabung Haji.

    Saya mintak tolong sangat-sangat dengan kerajaan utk tarik balik watikah perlantikan beliau.

    Saya kenal Azeez. Ini kisah hidupnya. Sekolah rendah di SK bukit bintang. sekolah menengah di Sm bukit bintang PJ. GAGAL SRP. Masuk vanto akedemy PJ dan ambil SRP sekali lagi dan gagal SRP sekali lagi sbg pelajar persendirian.

    Lepas itu dia kerja di Shah Motel di Pj sebagai pelayan. Sambil tu dia mula jual kereta terpakai di kalangan kawan2 dia. Dulu dia duduk di kg ghandi jln klang lama.

    kemudian dia pindah ke rumah panjang dekat sg way. dia buka kedai kereta terpakai di pj. Nama kedai KTA- Kereta Terpakai Azeez.Banyak buat duit bila dia jual kereta kat pensyarah ITM dsb.

    Masuk politik melalui kenalan di Baling. Dia lahir dan membesar di Petaling Jaya. Emak dia 100% mamak. dia janda 5 anak lelaki. Ayah dia rahim ( 100% mamak) tinggalkan anak2 dia dan kawin lain. ayah dia dulu pernah bawa teksi. pas tu berniaga kedai makan dsb.adik beradik dia nasir, rashid, rahman dan mutalib.

    Dia bohong satu dunia yg dia ada MBA dari "Preston" universiti. Tak pernah ambil SPM tahu2 dah "beli" MBA.

    Dia kalau baca ni pasti terkejut sbb maklumat ini betul 100%. Dia memang kenal sangat dengan saya.

    BalasPadam

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.