Jumaat, 27 Jun 2014

DAP Peralat Gadis Bertudung Jadi 'Pelacur' Politik

    3:00:00 PG   7 comments

Selepas PAP bukan lagi salah sebuah parti politk berdaftar di Malaysia, seorang penyokong kuat Lee Kuan Yew yang merupakan Ahli Parlimen Bangsar, Devan Nair bersama-sama seorang pendatang dari China yang baru mendapat kerakyatan, Chen Man Hin, telah menubuhkan DAP yang menggunakan kesemua Perlembagaan PAP pada tahun 1965.

Menariknya, Dyana Sofya bercakap retorik tentang pemimpin anak muda yang seharusnya diberikan peluang memimpin kerana golongan tersebut dikatakan mempunyai visi dan misi yang baru. Malah katanya lagi, golongan itulah yang akan menghapuskan kepimpinan sedia ada di mana korupsi dan penyelewengan berlaku secara meluas.

Retoriknya, Dyana Sofya menyatakan Pakatan Rakyat sangat yakin dengan golongan ini walaupun hakikatnya, pemimpin-pemimpin dari golongan muda dalam Pakatan Rakyat sebenarnya hanyalah dipergunakan untuk melakukan kerja-kerja rencam, manakala segala keputusan dibuat oleh golongan tua seperti yang berlaku di dalam DAP.

melayu-tudung-dap

Dari tahun 1965 sehingga kini, Lim Kit Siang masih lagi merajai DAP walaupun pemimpin-pemimpin parti lain bersilih ganti. Lim Kit Siang merupakan antara ahli Parlimen paling lama di Malaysia. Dan di tangan Lim Kit Siang juga, ramai pemimpin muda yang dilihat mampu mencabar anaknya, Lim Kit Siang telah dibunuh, dicantas dan diterajang keluar dari DAP seperti Lee Lam Thye dan pemimpin-pemimpin Melayu DAP pada tahun-tahun 70-an sehingga 80-an.

Majlis anjuran Rocketkini.com untuk berinteraksi secara terus dengan golongan muda. Majoriti yang hadir terdiri daripada blogger-blogger tempatan.Ucapan dan dialog yang diperbincangkan tidak menyentuh keperibadian pemimpin kerajaan tetapi lebih terarah untuk menukar kerajaan sekarang ini serta memberi peluang kepada golongan muda bagi mengubah landskap politik MALAYSIA.

Sesuatu yang menarik ialah, dalam majlis tersebut, Dyana Sofya LANGSUNG TIDAK BERPENGETAHUAN untuk menjawab soalan-soalan yang dikemukakan mengenai isu politik semasa dan terpaksa dibantu oleh blogger-blogger pro DAP-Pakatan untuk menjawab. Tidak keterlaluan jikalau dikatakan, kehadirannya hanyalah sekadar untuk menarik golongan muda menyertai DAP.

Majlis diadakan secara tertutup dan hanya dihadiri oleh blogger dan wartawan bebas yang dikenali.

Program yang diadakan ini diaturkan oleh Democratic Action Party Socialist Youth (DAPSY) untuk menonjolkan DYANA SOFEA sebagai politik anak muda yang berani dengan cabaran kontroversi kerana telah tiba masanya politik negara di pandang dari sudut anak muda.

Sesuatu yang pasti dan telah dipelajari oleh DAP ialah, selain Dyana Sofya, mereka perlu merekrut gadis-gadis Melayu bertudung yang berwajah cantik sebagai jurucakap mereka. Dalam majlis tersebut, seorang gadis bernam SYEFURA OTHMAN (berbaju dan bertudung merah) telah diperagakan dan bakal dijadikan bidak untuk menarik lebih banyak sokongan golongan muda Melayu kepada DAP.

Baca selanjutnya di The Selangor Chronicle

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
7 ulasan:
Write comments
  1. WJ, ini memang jenis BETINASUNDAL - kalau sanggup MENJILAT MUSUH ISLAM, si-ANJINGKURAP DAPBANGKAI!

    Tapi Makcik syak makin ramai si ekoq-ekoq PENGGANASBANGKAIBABI Red Bean yg. ditaja puak SYAITAN Barat-Zionis dan DAPBANGKAI-CELAKA, termasuk MENYAMAQ guna nama Melayu/Islam, pakaian & bahasa Islam (sebut Kalimah ALLAH SWT cthnya), sedg. MENGAMOK mcm. ANJING KURAP GILA! Ini adalah MO biasa si barat-ZIONIS - lihat akhbar anti-ISLAM di http://www.dailymail.co.uk/news/article-2664141/Double-agent-jihadi-To-extremist-brothers-Muslim-convert-hungering-commit-atrocities-Britain-In-truth-spy-MI5-In-new-book-blows-cover-terrifying-double-life.html , Double agent jihadi: To his extremist 'brothers' he was a Muslim convert hungering to commit atrocities in Britain. In truth, he was a spy for MI5. In a new book he blows the cover on his terrifying double life...., 20 June 2014!

    Lepas tu puak SYAITAN ni siap nak MENGKAPIRkan umat Islam pula!

    Makcik Sambal Belcan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih..

      Setuju dengan pandangan mak cik..

      Padam
  2. Main dgn cina kepala botak best kut

    BalasPadam
  3. Dyana Sofya kerja rajin menghancur Melayu kerana duit. Dapat gaji lumayan dari DAP. Dia ni The Surface Red Bean Army Malay Regiment. Kerjanya mudah mengajak ramai anak muda Melayu menyertai program yang dianjurkan oleh DAP. sekali masuk mereka-mereka akan dibrainwash dengan kedudukan. Sekiranya anak Muda Melayu berkerja dengan firma Cina, DAP akan menyalurkan elaun dan dimasukkan sebagi gaji yang meningkat. Pakatan antara majikan Cina telah dikerjasamakan.

    BN kena pandang perkara ini dengan serius dan mengadakan programme patriotik dan brainwash kepada anak-anak muda ini.

    BalasPadam
  4. PAS spt biasa telah mengikut arahan dari DAP, komunis, chauvanis dan rasis yg mahu melenyapkan agama Islam di dunia ini. PAS sebagai seekor kaldai yg setia akan dengar cakap DAP.
    PAS masih tidak sedar yg DAP sudah tidak lagi mengharapkan PAS utk menarik undi kaum Melayu yg rata2nya bodoh piang. Itulah sebabnya DAP dah mula mencari gadis2 Melayu yg cantik2 utk menjadi umpan utk menarik undi orang Melayu yg bodoh dan mudah lupa diri.

    BalasPadam
    Balasan
    1. PAS ibarat Babi yang dicucuk hidung..kalau lembu ok lagi, boleh buat qurban..

      Padam

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.