Sabtu, 9 Ogos 2014

Anwar Ingatkan Majlis Syura Ulama PAS Jangan Masuk Campur Urusan PKR

    8:34:00 PG   2 comments

Bakal penghuni penjara Sg. Buloh, Datuk Seri Anwar Ibrahim semalam menegaskan bahawa keputusan yang dibuat oleh Majlis Syura Ulama PAS yang mempertahankan Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim supaya kekal sebagai Menteri Besar Selangor tiada sebarang kaitan dengan Parti Keadlian Rakyat (PKR).

Datuk Seri Anwar Ibrahim yang didapati bersalah oleh Mahkamah baru-baru ini kerana meliwat bekas pembantu pribadinya menjelaskan bahawa PAS tidak boleh membuat keputusan bagi mewakili PKR berhubung isu perebutan jawatan Menteri Besar Selangor.
 
anwar-ibrahim-syura-pas

Suami kepada Datin Seri Wan Azizah dalam kenyataan lain  turut mengingatkan PAS agar mengohormati keputusan yang dibuat PKR mengenai penggantian Khalid Ibrahim kerana Majlis Syura Ulama PAS bukan Majlis Syura Pakatan.

Pada malam Rabu lalu, Majlis Syura Ulama PAS telah sepakat menyokong Tan Sri Khalid Ibrahim mengekalkan jawatanya sekaligus menolak cadangan Datuk Seri Anwar Ibrahim yang mahu melantik isterinya sebagai calon Menteri Besar Selangor yang baru.

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
2 ulasan:
Write comments
  1. Sekadar bertanya ada kenama majlis syura pakatan rakyat..yg sllu dengar majlis pakatan rakyat aje....kalid dilayan macam ahli keluarga sendiri bila buat roadshow abis keaiban dan keburukkan kalid di buka..siap dng slide besar lagi...nik aziz pesan layan si munafik dengan baik..pada rakyat selangor ada mata lu tengok ada otal lu fikir la sendiri...mau kasi kena bodoh lagi ka??...ini kalilah...ubah...

    BalasPadam

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.