Selasa, 5 Ogos 2014

Pulau Pinang Jadi Hub Bogel Di Bawah Pimpinan 'Khalifah Umar Abd Aziz'

    11:39:00 PTG   4 comments

lge-hub-bogel

Berita penyebaran video aksi lucah dari laman Vimeo yang bertajuk Malaysia Nude Sports Games 2014 yang didakwa berlaku di Pulau Pinang telah membuatkan Ketua Menteri negeri itu yang terkenal dengan gelaran 'Khalifah Umar Abd Aziz' mengambil pendirian tidak tahu terhadap perkara yang berklaku.

Aksi lucah yang dipamerkan oleh pengunjung pulau tersebut benar-benar  telah menguji tahap keimanan 'Khalifah Umar Abdul Aziz'  apabila banyak pihak menyalahkan sikap terlalu terbuka kerajaan negeri di bawah pentadbiran DAP yang didakwa terikut-ikut  dengan budaya sonsang dari negara jiran iaitu Singapura.

Video berdurasi 5 minit 25 saat yang diterbitkan oleh Albert Yam Production  itu menunjukkan aktiviti peserta berketurunan Cina yang bermula awal pagi hingga ke tengah malam dan semuanya dilakukan dalam keadaan bertelanjang.

Beberapa media tempatan melaporkan, acara sukaneka yang mengaibkan itu dikatakan telah mendapat persetujuan dari kerajaan negeri Pulau Pinang dan difahamkan juga  bahawa aksi bertelanjang itu tidak dimasukkan dalam senarai acara kerana dikhuatiri penganjuran program tersebut akan dibatalkan jika melanggar syarat yang ditetapkan.

Bagi menutup malu, kerajaan negeri dilaporkan telah mengarahkan portal berita atas talian milik Yahudi iaitu Malaysiakini untuk memutarkan isu tersebut dengan menyalahkan blog pro UMNO sebagai punca peyebaran video tersebut di laman sosial bertujuan untuk mencemarkan imej Ketua Menteri yang sebelum ini dianggap sebagai 'khalifah' oleh penyokong sebuah parti Islam.

Sebahagian besar rakyat Malaysia kecuali penyokong Pakatan Pembangkang berpendapat, perkara memalukan sebegini tidak sepatutnya berlaku dalam sebuah negara yang sangat menitikberatkan soal adab dan nilai-nilai  budaya masyarakat setempat.

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
4 ulasan:
Write comments
  1. KENAPA YOU NAK TUTUP TUNJUKAN BATANG DANN PUKI MEREKA MOGA ALLAH TURUN KAN BALA DIHARI ''TERSEBUT ATAU TSUNAMI , RIBUT , PUTING BELIUNG ATAU PETIR SERTA KILAT , YA ALLAH MOHON PERTOLONGAN BALA UTK MEREKA UMAT LAKNATULLAH INI SUPAYA MELENYAPKAN MEREKA DAN MENJADI PENGAJARAN KPD UMAT SETAN INI , YA ALLAH SUPAYA LAUT MENELAN MEREKA YA ALLAH PERKENANKANLAH DOA HAMBA MU INI , TAK MUSTAHIL DGN KEAGUNGAN KUASA MU SELURUH PULAU BISA KAMU LENYAPKAN AMIN

    BalasPadam
  2. kita semua harus berterima kasih kepada pecacai angkat taik yang menyokong pakatan/dap sekurang kurang nya dapat la kita semua tengok pelir besar ibu jari dgn puki beserabut takbirrrr

    BalasPadam
  3. Mana MAIN mahupun PDRM/AG?! YA ALLAH - jahatnya PENDATANG/PENCEROBOH si KAPIRDAJAL binatang-binatang BUAS KANGKANG BABI ni, kat NEGARA ISLAM pusaka nenek moyang kita ni! NGO-NGO Islam/Melayu - tolong buat lapuran polis dan ke MAIN! Mana juga si UMNO OI?! Dan dah tiba masanya Mahklamah Syariah dibenarkan MENGHUKUM si puak PENDATANG KAPIRDAJAL yg. MENGHINA/MENGGERTAK/MENYESATkan Islam/umatnya - serta kita juga perlukan AG-SYARIAH yg. amat BERANI/TULEN!

    Si PENDATANG BANGKAI ANJING KURAP ni ingat P. Pinang tu depa punya! Jadi GERAM betul aku bila si mamat-nazri sampai BERPELUKAN dgn. JIJIK; mcm. si puak SODOM dgn. jantan-guan eng-SIAL DAPBANGKAI-ANJING tu! Memang patut si mamat ni diNYAHkan selamanya dari UMNO!

    Kerana itulah kita patut minta kuasa EKSEKUTIF DYMM Yang di-Pertuan Agong dan seluruh Kesultanan Melayu, diKEMBALIKAN mengikut Perlembagaan Persekutuan terutamanya Perkara-Perkara 3(1), 37(1), 153 dsbnya - terutamanya kat negeri-negeri bawah pemerintahan RASIS-BUAS si KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM! Patutnya K’jaan negeri boleh diSAMAN BERJUTA serta didakwa bawah MAIN/jenayah sivil kerana MENGHINA Islam/umatnya! Dah tiba masanya PENIPUAN legasi PENJAJAH Barat-ZIONIS melalui undg-undg sivil ciptaan mereka, yg. seolah lebih berkuasa dari undg-undg ISLAM pusaka nenek moyang kita, diTENTANG habis-habisan!

    Lihat artikel yg. sungguh BERNAS ini yg.membuktikan tentang Majlis Agama Islam Negeri (MAIN) di bawah kuasa DYMM YDPA/Kesultanan Melayu sbg. Ketua/Penjaga Agama Islam, lebih berkuasa dari K'jaan negeri/K’jaan Persekutuan mengikut Perlembagaan Persekutuan pun! Dan artikel yg. sungguh BERNAS ini juga membuktikan begitu jelasnya PENGIKTIRAFAN pelansongan kuasa EKSEKUTIF Raja/Sultan Melayu (Executive Monarchy - walau tidak mutlak) dari sebelum PENJAJAHAN British-ZIONIS; semasa Perlembagaan Persekutuan digubal, bukan sekadar “Hiasan/Simbol Adat“ (Ceremonial Monarchy), terutamanya dlm. MEMPERTAHANkan ISLAM/umatnya – sepatutnya PENASIHAT-PENASIHAT mcm Haji Mahamad Naser bin Disa, Peguam Kanan Persekutuan, Ahli Lembaga Pemegang Amanah Dewan Amal Islami (DAMAI) - di lantik sbg. PENASIHAT TULEN dlm MT UMNO, Utusan Melayu dan JPM (ketiganya yg. disyaki sudah dikuasai si LIBERAL-plg-merbahaya) – lihat di https://akarimomar.wordpress.com/tag/perlembagaan-persekutuan/ , Hijrah Minda: Agenda Transformasi Islam , Haji Mahamad Naser bin Disa[1], 7 April, 2012!

    Bahkan KUASA EKSEKUTIF Kesultanan ISLAM/Melayu, yg. mendaulatkan PELANSUNGAN turun temurun, PEMERINTAHAN ISLAM di Tanah Melayu ISLAM ini, juga adalah ASAS undg-undg Perlembagaan, tak kira siapa pun menjadi K’jaan Persekutuan mahupun K‘jaan negeri; di - http://www.khazanahbendaharaserimaharaja.com/melayu-islam-beraja-mib.html , 7 WASIAT RAJA-RAJA MELAYU!

    Dan lihat bagaimana YAB Ayahanda Tun sendiri telah MEMERTABATkan kuasa Mahkamah Syariah dlm. Perlembagaan Persekutuan, dari genggaman MUSUH ISLAM, yg. begitu galak menggunakan undg-undg sivil si KAPIRDAJAL Barat-ZIONIS, utk.menjatuhkan KEDAULATAN ISLAM dan hak umatnya di NEGARA ISLAM ini - di
    http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2012&dt=0223&sec=Bicara_Agama&pg=ba_04.htm , Jangan usik perkara 121 Perlembagaan, Oleh ZAINUL RIJAL ABU BAKAR, 23/02/2012!

    Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Kesultanan Melayu (yg. berjuang demi ISLAM/umatnya yg. miskin-tertindas), Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat ISLAM, dan bangsa dan hak Bumiputera (BUMIPUTERA juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation peoples/Tribal peoples).

    BalasPadam
  4. Psst.. maaf.. tapi Teluk Kampi (kawasan berbogel) itu and adalah naungan Kerajaan Persekutuan and tiada kena mengena dgn kerajaan negeri walaupun di negeri tersebut.

    BalasPadam

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.