Selasa, 9 September 2014

Anwar Terpaksa Mohon Ampun Pada Sultan Untuk Redakan Kemarahan Rakyat

    10:28:00 PTG   1 comment

anwar-derhaka-sultan-selangor

Demi menjaga hati rakyat Selangor yang kini sedang marah dengan kelakuan biadap pemimpin DAP dan PKR yang cuba menderhaka terhadap Sultan negeri itu maka hari ini seoarang demi seorang pemimpin Pakatan Pembangkang (PR) tampil membuat permohonan maaf di atas kebiadapan mereka.

Ketua Umum PKR, Anwar Ibrahim dalam satu sidang medianya berpura-pura memohon maaf kepada Sultan Selangor kerana tidak menghantar lebih dari dua nama untuk calon Menteri Besar (MB) Selangor bagi mewakili parti milik ahli keluarganya seperti yang dititahkan sebelum ini.

Semalam, Sultan Selangor Sultan Sharafuddin Idris Shah kecewa dengan tindakan PKR dan DAP yang mengingkari arahannya supaya mengemukakan lebih dua nama untuk dipertimbangkan sebagai calon menteri besar Selangor bagi menggantikan Khalid Ibrahim.
beach-girl-foto
Aksi potong stim ketika bercuti. Klik foto untuk banyak lagi

Pada masa sama, Baginda dilaporkan tidak menolak kemungkinan mempertimbangkan nama Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) lain daripada Pakatan Pembangkang (PR) yang berkelayakan untuk dilantik memimpin negeri terkaya itu.

Permohonan maaf yang dibuat Anwar bagi mewakili partinya itu dianggap oleh sesetengah pemerhati politik sebagai tidak ikhlas dan mempunyai muslihat tertentu.

Memetik beberapa komentar yang diluah melalui laman sosial menganggap kenyataan maaf Anwar itu sebagai satu perkara aneh kerana sebelum ini sepanjang hidup suami kepada Wan Azizah itu tidak pernah meminta maaf atau memohon ampun kepada sesiapa pun samada mewakili partinya atau diri sendiri.

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
1 ulasan:
Write comments
  1. WJ, jgn. nak percaya si KELENTONG DAPBANGKAI/PKRSODOM - takut kena tangkap bawah Akta hasutan lah tu?! Yg. kes PPS pula, tu kenapa senyap saja?! Takkanlah si guan eng/rayer-KANGKANG BABI dan beribu geng KONGSI GELAP DAPBANGKAI nak biaq terlepas?! Geram betul aku - kalau Islam/Melayu, AG-LIBERAL-yg. patut diPECAT takkan lepas!

    Makcik Sambal Belacan.

    BalasPadam

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.