Isnin, 8 September 2014

Giliran Ketua Dewan Muslimat DAP Tibai Presiden PAS

    10:23:00 PTG   12 comments

Chong-Eng-mulimat-dap

Sejak Hadi Awang membuat kenyataan secara terbuka menolak pencalonan Wan Azizah sebagai pengganti Khalid Ibrahim bagi jawatan Menteri Besar (MB) Selangor, Presiden PAS itu telah dikecam hebat oleh rakan sekutunya dalam Pakatan Pembangkang (PR).

Hari ini giliran Wanita DAP pula menyelar pendirian Hadi Awang kerana enggan menyokong pencalonan isteri kepada Ketua Umum (KETUM) Parti Keadilan Rakyat (PKR) sebagai MB Selangor yang baru.

Ketua Wanita DAP, Chong Eng menyifatkan Presiden PAS itu sebagai seorang 'Munafik' kerana sering berubah pendirian terutama sekali berhubung isu perlantikan menteri besar di Selangor di mana DAP dan PKR telah sepakat mencalonkan nama isteri Anwar Ibrahim untuk memangku jawatan tersebut.
jilboobs-malaysia
Makanan ringan punca kanser buah dada

Chong turut menyelar sikap Hadi Awang dan menganggap Presiden PAS itu sebagai pemimpin Islam yang tidak berotak apabila cuba merendah-rendahkan kemampuan isteri Anwar Ibrahim secara terbuka.

Sementara itu, Timbalan Ketua Dewan Muslimat PAS Wilayah Persekutuan, Dr Rosni Adam tampil membela ketuanya dengan membidas kenyataan Chong dan menuntut Wanita DAP terbuka menerima kritikan. Menurut Dr Rosni lagi, PAS mempunyai alasan yang kukuh menolak pencalonan Wan Azizah sebagai menteri besar.

Baru-baru ini ketika berucap di Marang, Hadi Awang telah mengeluarkan kenyataan secara terbuka  menolak pencalonan Wan Azizah sebagai MB Selangor di hadapan penyokongnya. Presiden PAS itu juga turut mempertikai kemampuan Wan Azizah dan menolak keputusan Anwar Ibrahim yang terus berdegil mahu melantik isterinya untuk jawatan itu.

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
12 ulasan:
Write comments
  1. Nasib ada gambar menarik dekat tgh2 tu..baru ada selera sikit nak baca artikel wak ni

    BalasPadam
  2. Jangan tuduh UMNO/BN punya angkarange ya! Dan kena lah tu .....si kafir tuduh si munafik (SI KAFIR Memang menolak ke ESAAN ALLAH/ SI MUNAFIK PULAK MEMANG CAKAP BERBELIT-BELIT). Dah sesuaipun tu. Duduk lah berpelUK smpai ke pagi.

    BalasPadam
  3. Gmbar yg ditenggah tu baik cepat cek PAYU dara tu, TAKUT "KANser PD"

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sudah check tadi..selepas pegang2..semuanya ok..takde kanser yg membawa maut..

      Padam
    2. hahahha...aku x jd komen baca wak ounya statemen

      Padam
  4. Ini semua balasan yang PAS sedang terima bila suka2 mengkafirkan orang islam lain yang tak sehaluan politik,mempermainkan islam dan hukum hudud, bersekongkol dengan kafir untuk musnahkan islam dan doa KO untuk orang islam lain.Bila orang islam hulur tangan untuk bersatu demi umat, dengan angkuh dan biadap menolak. Kali ini harap UMNO jgn terhegeh-hegeh nak bersatu dengan PAS. Biar PAS rasa ubat sendiri.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Setuju dgn pandangan tuan. Tapi masih belum terlambat untuk Pas memperbaiki kesilapanya.

      Padam
  5. Suami presiden PKR calonkan isteri dia jadi MB Selangor? Mana Kak Wan punya suara? Sepatutnya presiden PKR berhujah dan tonjolkan karisma diri dia sebagai seorang tokoh yang dikatakan layak? DAP ingat orang melayu bodoh. Dalam politik semua orang politik tahu kebolehan ahli politik termasuk siapa presiden PKR. Ketua wanita DAP suka-suka gelar orang munafik. Munafik dalam agama Islam bila disuarakan oleh orang kafir tuduh orang Islam munafik terhadap Allah itu sudah tak betul. Lain kali guna ayat talam dua muka baru betul.

    BalasPadam
  6. Si PENDATANG BETINA-KANGKANG BABI ni nak 'MENGHUKUM' umat Islam dgn. Hukum Islam - PI MAMPOS! Mana MAIN - inilah balanya bila kita tak dak undg-undg SYARIAH yg. boleh MENGHUKUM si PENDATANG KAPIRDAJAL KANGKANG BABI yg, asyik MENGHINA /MENGGERTAK Islam/umatnya!

    Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Kesultanan Islam-Melayu (yg. berjuang demi ISLAM/umatnya yg. miskin-tertindas), Bahasa Melayu, hak BANGSA BUMIPUTERA Islam/Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari PELBAGAI bangsa yang hormat ISLAM, serta bangsa dan hak Bumiputera [BUMIPUTERA juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation peoples/Tribal peoples – maka istilah “(SATU) BANGSA Malaysia“ sebenaqnya adalah PALSU dan adalah legasi PENJAJAH British-ZIONIS utk. melahirkan dasar “bangsa Malayan bersatu”, pelansungan dari Malayan Union-JAHANAM ].

    BalasPadam
  7. pas dan umno didokongi oleh islam BERSATULAH SEBELUM DAP NAIK JADI PM..MENYESAL KELAK...DIA AKAN JR
    JEMPUT PAP MASUK MALYSIA DENGAN 89 kerusi parlimen...congaklah...aduh tak sedar lagi ke.....jangan angkuh.....bermaafan lah...ryjuk balik hadis nabi

    BalasPadam
  8. Aku syak BETINA sundal 'jilboobs' kat atas tu PENYAMAQ Islam - sekoq tu mcm. muka Cina PENYAMAQ saja! Umat Islam/Melayu yg. pakai tudung jarang perangai mcm. si SUNDAL ni!

    Nampaknya makin ramai si ekoq-ekoq PENGGANASBANGKAIBABI DAPBANGKAI yg. ditaja puak SYAITAN Barat-Zionis, termasuk MENYAMAQ guna nama Melayu/Islam, serta pakaian & bahasa Islam (sebut Kalimah ALLAH SWT cthnya), sedg. MENGAMOK mcm. ANJING KURAP GILA! Mereka juga menggunakan si KAPIRDAJAL Indonesia/Thai/Filipina yg. muka mcm. Melayu utk. jadi PENYAMAQ!

    Lepas tu puak SYAITAN ni siap nak MENGKAPIRkan umat Islam pula mcm. si BETINA KANGKANG BABI DAPBANGKAI tu!

    Makcik Sambal Belacan.

    BalasPadam

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.