Sponsored

Khamis, 30 Oktober 2014

Makbulkah Doa Seorang Peliwat?

anwar liwat solat hajat

Wak J: Buat solat hajat tu memang dah bagus, minta itu, minta ini dengan Allah. Tapi sekiranya apa yang dihajatkan itu tak dapat, boleh ke Anwar dan penyokong tegarnya terima hakikat bila doanya tak dimakbulkan?

Kita tengok saja lah nanti bila keputusan mahkamah keluar, Anwar Ibrahim didapati bersalah dan dijatuhi hukuman penjara selama 100 tahun kerana meliwat bekas pembancuh kopinya. Pasti ada yang akan melalak dan menyalak seperti muslimah PAS dalam klip YouTube dekat bawah ni.

Jahanam!


Anwar adakan solat hajat di kediaman

PUTRAJAYA – Majlis solat Maghrib dan solat hajat secara berjemaah diadakan di kediaman Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim di Segambut, malam ini.

Menurut Timbalan Ketua AMK, Dr Afif Baharudin, majlis tersebut diadakan bagi memohon doa kepada ALLAH SWT.

wanita dan anjing
Video wanita seksi bersama anjing
“Dijemput rakan-rakan dan penyokong semua untuk hadir, InsyaALLAH,” katanya.

Beliau berkata demikian ketika berucap dihadapan penyokong Anwar yang setia berhimpun bagi memberi sokongan terhadap pemimpin itu sejak pagi.

Beliau dalam pada itu turut memberikan sokongan dan galakan kepada penyokong untuk terus berada di pekarangan Kompleks Istana Kehakiman demi memberi sokongan kepada Anwar pada hari perbicaraan akan datang.

“Perlawanan masih diteruskan.. belum berakhir lagi. Kalau 16 tahun mereka duga kita, saya ingat kalau setakat beberapa hari ini, (kita) boleh lagi,” katanya.

4 ulasan:

  1. Gua memang hendak sesangat jika Anwar dan kuncu2nya buat solat hajat. Seandainya Allah tidak memakbulkan doanya, ia membuktikan bahawa Allah telah memperlihatkan kebenaran yang hak. Kebenaran itu adalah suatu nikmat yang Allah telah tunjukkan kepada kita. Seperti firman Allah dalam surah Ar Rahman, "Maka yang mana satu diantara nikmat-nikmat tuhan kamu, yang hendak kamu dustakan". Maka adakah macai2 peliwat ini akan yakin pada kehendak Allah Taala. Adakah macai2 ini pecaya kepada Allah Taala. Anda jawaplah sendiri.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















      Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

      Padam
  2. Solat Hajat memang baik. Mesti bertujuan bukan untuk memenangkan seseorang atau menjatuhkan seseorang. Solat hajat mesti dilakukan demi untuk mendapatkan kebenaran hakiki. Makbul atau tidaknya amat bergantung kepda hajat itu sendiri. Apa yang diharapkan mana-mana pihak yang melakukan solat hajat seharusnya bertujuan supaya kebenaran ditunjukkan agar ia dapat mengatasi kemungkaran.... Amin

    BalasPadam
  3. botinok2 ni laki kat gumah buat apo - siap kau nyar bebes setiap sekok kau di liwat

    BalasPadam

Tak nak ada masalah dikemudian hari, sila komen yang murni-murni je di sin..