Sponsored

Ahad, 2 November 2014

Umno Selangor Lebih Selesa Dan Seronok Jadi Pembangkang

umno-selangor

Wak J: Percayalah! UMNO Selangor langsung tak terkesan dengan sindirian Najib ni. Apa yang wak perhatikan, UMNO di Selangor lebih selesa dan seronok jadi pembangkang. Itu lah hakikat yang harus diterima oleh seluruh penyokong BN.

Tak payah fikir pasal rakyat mahupun perah otak untuk memikirkan strategi bagi menumbangkan Pakatan (PR) walau mereka berada dalam keadaan lemah dan paling syok sekali ada pemimpin UMNO Selangor sedang sibuk memikirkan cara untuk menambah bini.

Jika dilihat dengan keadaan UMNO Selangor sekarang ini, wak berani potong kuku, jika diadakan 10 kali Pilihan Raya (PRU) pun belum tentu UMNO mampu menawan kembali negeri itu. Nak-nak lagi bila Azmin Ali sudah mengambil alih pentadbiran kerajaan negeri.

Hanya satu cara sahaja boleh mengembalikan zaman kegemilangan UMNO di Selangor, iaitu dengan membuat rombak terhadap kedudukan pemimpin tertinggi UMNO negeri dan digantikan dengan muka baru yang betul-betul mahu berjuang membela rakyat (tapi ada ke?) serta mesra dengan pengamal media seperti Facebookers dan Bloggers.

Itu pun kalau Najib berani?

selfie-mamat-lembu
Padan muka..tapi memang gila betul mamat ni. Klik foto untuk kisahnya

UMNO Selangor masih lembab memenangi hati rakyat dan pengundi - Najib

KUALA LUMPUR: Presiden UMNO, Datuk Seri Najib Razak hari ini menempelak UMNO Selangor yang disifatkan masih lembab dalam pelbagai aspek untuk memenangi hati rakyat dan pengundi di negeri berkenaan.

Katanya, ketika Pakatan Pembangkang di Selangor bergolak dengan pelbagai isu, UMNO Selangor sepatutnya mengambil kesempatan ini untuk mendekati rakyat.

"Saya minta maaf sebab terpaksa bercakap dalam nada begini. Tetapi saya perlu berterus terang dan jujur," katanya ketika berucap merasmikan Konvensyen UMNO Selangor di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) di sini, tengahari tadi.

Najib yang beberapa kali mengulangi perkataan saya malu, saya perit dan saya letih dengan keadaan di Selangor meminta pemimpin sedia ada supaya segera bangkit dan beliau sendiri memberi jaminan akan membantu ke tahap maksimum untuk merampas semula Selangor.

13 ulasan:

  1. Ketua UMNO yang lama mesti kena TURUN spt Noh Omar, Ismail KIJO, dan banyak lagi

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















      Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

      Padam
    2. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Padam
  2. Wak J, sebenaqnya yg. BERSALAH ialah pemimpin-pemimpin Islam/Melayu-LIBERAL-PENGKHIANAT/PENAKUT! Mereka sibuk dgn. mengkayakan anak-beranak depa, serta hidup cara Barat. Mereka juga suka diPUJI termasuk dgn.pelbagai gelaran atau takut apabila diGERTAK sini sana - terutamanya oleh dunia Barat-ZIONIS termasuk melalui senjatanya spt. UN/Pertubuhan Negara Komanwel/ICC-ICJ/WHO/WB dsbnya, supaya dpt. dipergunakan dgn. sewenangnya sebagai ejen MUSUH ISLAM/Melayu!
    Lihatlah sampaikan rejim koloni S'pura-DAJAL boleh MENGHINA BUMIPUTERA Islam/Melayu dgn. imej "lanun" di Muzium mereka, tapi rejim ini asyik dilayan dgn. “dulang emas”, bahkan kita telah hilang Batu Putih dan mungkin hilang Batu Pisang - tanpa sebarang BANTAHAN RASMI lansung terhadap semua JENAYAH ini!
    Bahkan ramai kaum PENDATANG RASIS S'pura (dll) boleh membeli TANAH PUSAKA nenek moyang kita di lebihan TANAH MELAYU ini, dgn. sewenangnya, sedangkan BUMIPUTERA Islam/Melayu hanya miliki 20% dari Tanah Melayu kita ini – tapi di mana suara LANTANG pemimpin UMNO?!
    Lihat di - http://www.ismaweb.net/2014/10/hanya-20-peratus-tanah-di-semenanjung-dimiliki-oleh-melayu/ , Hanya 20 peratus tanah di semenanjung dimiliki oleh Melayu, October 26, 2014:

    KUALA LUMPUR, 26 Okt – Menurut sebuah kajian, tanah-tanah yang dimiliki oleh orang Melayu di Semenanjung secara keseluruhannya hanya 20%, manakala 80% lagi dimiliki oleh orang bukan Melayu.

    Mantan Ketua Setiausaha Kementerian Tanah dan Koperasi Prof Datuk Dr Nik Mohd Zain Yusof berkata, kajian lain pula mengatakan daripada 32 juta ekar tanah di semenanjung, hanya 11% sahaja berstatus Tanah Rizab Melayu, iaitu bersamaan 8 juta ekar sahaja.

    Selain itu, satu kajian lain mendapati di Pulau Pinang hari ini tidak lagi wujud Tanah Rizab Melayu.

    Beliau berkata demikian kepada lebih 300 hadirin di Wacana dan Forum Isu Tanah Rizab Melayu petang ini di Dewan ISTAC, Persiaran Duta Kuala Lumpur.

    Tambahnya, dapatan kajian tersebut amat membimbangkan kita selaku orang Melayu di tanah air sendiri......

    (Teruskan membaca.....)

    Makcik Sambal Belacan.

    BalasPadam
  3. Are u sleepin...are u sleeepingg... brother nohh... brother nohhh.....hihihi

    BalasPadam
  4. NO 1 pun sama

    BalasPadam
  5. pengerusi badan perhubungan selangor sekarang siapa? najib nak kondem siapa sebenarnya?

    BalasPadam
  6. Tak payahlah salahkan UMNO S’ngor – kerana undi PENDATANG pd. DAPBANGKAI/PKRSODOM yg. MENGUASAI kwsn-kwsn perumahan hampir bedekad lamanya, dengan MENDISKRIMINASI kaum BUMIPUTERA! Ya, TANAH adalah kuncinya!

    Makcik Sambal Belacan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tapi Makcik...UMNO Selangor macam tak buat apa-apa pun sejak PRU. Tengah honeymoon lagi kut,,

      Padam
  7. cite umno selangor ni..tun m ngan tun daim dah sebut sblm pru dl..AH JIB GOR baru nk tegur..bkn UMNO Selangor je..yg sebetulnya Umno bwh kpimpinan najib juga perlu diubah..yg nyata umno kini BACUL,LEMBIK KRN DIKUASAI PUAK LIBERAL DAN MODERATE

    BalasPadam
  8. Baik ISMA jadi parti dan ganti Umno. Masih mood berfoya dan pandang rendah ancaman Dap laknatullah

    BalasPadam
  9. Bukan selangor jer lembab... Semuanya lembab.... Dr MT dah lembab lagilah yg bawah2..

    BalasPadam

Tak nak ada masalah dikemudian hari, sila komen yang murni-murni je di sin..