Selasa, 17 Februari 2015

Beribu-Ribu Nyamuk Ganggu Tidur Anwar Di Penjara

    9:40:00 PTG   5 comments

Wak J: Harap-harap si Ketum ni kena jangkitan denggi. Biar cepat sikit jalan. Kalau tidak, sepanjang lima tahun si kaki liwat ni hidup dalam penjara macam-macam cerita tidak masuk akal keluar. Daripada sembur nyamuk dalam penjara, lebih sembur Anwar dengan racun serangga. Puiiii!

nyamuk-ganggu-anwar

Ketua Pembangkang PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim yang baru seminggu menjalani hukuman penjara di Penjara Sungai Buloh diganggu nyamuk setiap malam.

Perkara itu dimaklumkan oleh Presiden PKR, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail ketika ditemui selepas menghadiri perbicaraan kes saman Anwar terhadap Anifah Aman di Mahkamah Tinggi Jalan Duta, hari ini.

Wan Azizah berkata, akibat diganggu serangga itu, waktu tidur suaminya turut terganggu. "Beratus-ratus nyamuk yang ada. Terdapat banyak kesan gigitan pada badan," katanya.

Beliau berkata, pihaknya mahu memberikan sebotol penyembur racun serangga untuk kegunaan Anwar di dalam penjara. "Malangnya tidak dibenarkan tapi pihak penjara berjanji akan menyelesaikan masalah itu" katanya lagi.

Wan Azizah berkata, prosiding perbicaraan ini dapat mengubati kerinduan keluarga terhadap Anwar.

"Alhamdulillah, terubat rindu padanya. Ini adalah pertemuan keluarga," katanya.

Beliau berkata, Anwar kelihatan kurus sedikit namun masih bersemangat dan berkeadaan baik.

"Dia kurang makan di sana," katanya. Menurutnya, suaminya itu juga turut mengadu sakit belakang.

"Anwar sedang membiasakan diri dengan masalah itu, tapi nampaknya ia menjadi lebih teruk terutamanya bahagian bahu,"katanya.

Berikutan itu, Wan Azizah memohon pihak penjara menyediakan tilam yang lebih baik.

"Pihak penjara berjanji namun kami masih menunggu. Saya minta tidaklah tebal, hanya dua inci selain tandas cangkung yang tidak sesuai dengan keadaan fizikalnya," katanya.

Wan Azizah tiba di mahkamah jam 8.25 pagi diiringi ahli keluarganya termasuk anak lelaki tunggal, Ehsan.

Pada 10 Februari lalu, Mahkamah Persekutuan menolak permohonan rayuan Anwar terhadap sabitan dan mengekalkan hukuman penjara lima tahun oleh Mahkamah Rayuan selepas didapati meliwat bekas pembantunya, Mohd Saiful Bukhari Azlan, 28.

Wak Jengkol

Tentang Wak Jengkol

A Low Profile Blogger.

Previous
Next Post
5 ulasan:
Write comments
  1. Mintak la raja bomoh kawan anwar tu pukulkan beratus nyamuk dalam sel PELIWAT tu. Kalau dengan hantu raya boleh pukul dengan kayu golf, apa la sangat dengan nyamuk beratus ekor tu... pukul je dengan kayu snooker. Kalau tersalah pukul masuk jubor nuar pun takpe. Dia tak marah... merasa gak la kena sodom dengan kayu snooker cap raja bomoh...

    BalasPadam
  2. Cukup2 la kak wan..usah banyak memutar belit..
    Kan Allah dah berfirman.."Jika aku (ALLAH) mahu mengangkat martabat seseorang sekelip mata ianya akan berlaku, dan jika aku (ALLAH) mahu merendahkan martabat seseorang serendah-rendahnya sekelip mata ianya juga akan berlaku"..
    Redha la kak wan dengan ujian Allah ini..bukan ke kak wan kata suami kak wan tu "manusia terpilih kan"..jadi sekarang ni ternyata ALLAH dah pilih suami Kak Wan untuk di uji..
    perlukah merungut dengan QADA dan QADR ALLAH kak wan???

    BalasPadam
  3. apesal mengada ngada mintak layanan istimewa pulak....????? semua banduan perlu di layan sama rata....

    BalasPadam
  4. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















    Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

    BalasPadam
  5. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    BalasPadam

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.