Rabu, 18 Februari 2015

Anwar Masih Berupaya Setubuhi Wan Azizah Pelbagai Posisi Walau Sakit Pinggang

    10:08:00 PTG   No comments

Wak J: Tak dapat nak bayangkan macam mana orang sakit pinggang boleh lakukan hubungan intim dalam pelbagai teknik dan gaya.

Patut pun masa awal perbicaraan dulu Anwar beriya-iya sangat mahu ia dijalankan secara tertutup. Rupa-rupanya ada cerita syok lagi berair yang tidak mahu dikongsikan bersama penyokong tegranya.

anwar-wan-azizah-seks

KUALA LUMPUR - Peguambela kes liwat II, Tan Sri Muhammad Shafee Abdullah mendedahkan butiran 'panas' mengenai kes liwat yang membabitkan Datuk Seri Anwar Ibrahim yang disabitkan bersalah di atas tuduhan meliwat bekas pembantunya, Mohd Saiful Bukhari Azlan tujuh tahun lalu dalam sesi Dialog Khas bersama beliau di Akademi Kapten Husin, Kelana Jaya, malam tadi.

Pendedahan kisah ‘intim’ di antara Anwar dan Mohd Saiful itu ternyata membuat semua para hadirin termasuk petugas media ‘tergamam’ dan tersipu malu tatkala Shafee menyatakan Anwar Ibrahim sempat mencubit puting dada Saiful sebelum melakukan s3ks luar tabii.

“Sebelum meliwat, Anwar meminta Mohd Saiful menyapu krim pelincir K-Y Jelly di bahagian zakarnya sebelum meliwat Mohd Saiful.

“Bagaimanapun, ketika Anwar sedang meliwat Mohd Saiful, tertuduh secara tidak sengaja terpicit botol pelincir tersebut kerana menahan kesakitan yang menyebabkan Anwar ‘naik angin’,” katanya.

Dalam sesi dialog terbuka yang dihadiri lebih 200 orang itu, Shafee turut mendedahkan bahawa Anwar turut meminta dan bertanya kepada Saiful sama ada boleh mengadakan hubungan seks dengan tertuduh pada hari kejadian.

"Can I F**K you today?" tanya Anwar pada Saiful

Bagaimanapun, Saiful menolak permintaan ketua pembangkang itu dan ini menjadikan kes liwat itu sebagai tanpa kerelaan mangsa pada hari tersebut.

“Seksyen 377B Kanun Keseksaan sekiranya (Mohd Saiful) melakukan hubungan seks luar tabii secara sukarela, akan dihukum penjara maksima 20 tahun.

“Manakala Seksyen 377C Kanun Keseksaan menyatakan jika dilakukan tanpa kerelaan (Mohd Saiful), pesalah boleh dipenjara tidak lebih 20 tahun,” jelasnya.

PASSWORD 'MOKHTAR'

Mengulas mengenai mengapa Saiful tidak melawan, Shafee mendedahkan bahawa Saiful juga turut 'dikepung' oleh rakan-rakan Anwar.

"Unit 11-5-1 dan 11-5-2, dimiliki oleh teman baik Anwar. Kalau orang tanya kenapa Saiful tak menjerit? Macam mana dia nak menjerit kalau dua unit itu kawan Anwar yang punya?

"Nak masuk rumah pun 'security' bawa. Ada 'passcode' dan selepas mereka 'bersetubuh' ada orang yang sediakan karipap dan nescafe. Jadi, segala gerak geri Saiful dan Anwar memang dikawal rapi.

Susulan insiden itu, Saiful pada keesokkan harinya terus menulis surat perletakan jawatan sebagai pembantu Anwar Ibrahim.

Dedah Shafee lagi, Saiful pernah mengaku melakukan hubungan songsang itu bersama Anwar sebanyak 9 kali.

ANWAR BOHONG SAKIT PINGGANG

Sebelum ini juga, Anwar pernah membuat kenyataan pada media bahawa dia mengalami sakit pinggang. Justeru itu, bagaimana pula dia boleh dikatakan mampu meliwat seorang lelaki yang muda darinya.

"Dia sendiri yang 'kantoi' tak sakit pinggang. Apabila di soal siasat bila kali terakhir Anwar bersetubuh dengan Wan Azizah, Anwar cakap baru beberapa minggu lepas dan beliau juga disoal mengenai posisi yang dilakukan.

"Jadi, bagaimana seorang yang dikatakan sakit pinggang boleh bersetubuh dan melakukan beberapa posisi dalam hubungan seks?," kata Shafee kepada penonton yang hadir.

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
Tiada ulasan:
Write comments

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.