Rabu, 21 Disember 2016

Negeri Kaya Tapi Air Tak Ada Itulah Selangor

    3:25:00 PTG   4 comments

jamal-yunos-air

Masalah air yang berlaku di Selangor bagaikan tiada penghujungnya. Sejak Pakatan Pembangkang mengambil alih tampuk pemerintahan negeri, masalah keperluan asas terpenting ini semakin menjadi-jadi.

Hari ini, seluruh warga Netizen dikejutkan dengan berita seorang pemimpin Politik di negeri ini sanggup bertuala sambil membawa peralatan mandi di hadapan pejabat menteri besar sebagai tanda protes di atas kegagalan kerajaan negeri mengurus air di Selangor.

Nampak macam lucu tetapi ini lah hakikat sebenar yang dihadapi rakyat Selangor bila setiap kali mengalami masalah bekalan air bersih yang sering tidak mencukupi di negeri ini.

Wak Jengkol

Tentang Wak Jengkol

A Low Profile Blogger.

Previous
Next Post
4 ulasan:
Write comments
  1. Inikah perangai pemimpin UMNO..hahahahah...bogel je lagi best..Allah bagi otak. Gunakan otak untuk memprotes dengan cara yang lebih bijak..low class..tak pe..najib sayang..mana tahu PRU nanti dapat bertanding..Polis tumbuk aku...orang zuraida tumbuk aku...hmmm mana betul ni..duit derma putera arab...duit derma raja arab..ada ramai penderma..adoiiii...pening le pemimpin2 UMNO ni..

    BalasPadam
  2. Si mother fucker ni main wayang!!!

    Ada duit kadi rasuah tapi takde duit nak mandi!!

    What a big Fucker si Jamal Pak Tongkol ni!!

    BalasPadam
  3. Betol kata2 dalam filem arwah P Ramle!!

    Alif Mim Nun Wau .... Sarkis da!!!

    Pemimpin2 UMNOnok sekarang semuanya BADUT SARKIS!!!

    BalasPadam
  4. Lawak Selangor��

    Air Kuning di Perak...
    Air Hitam di Johor...
    Air Keroh di Melaka...
    Air Hangat di Langkawi...
    Air Tak Ada di Selangor...

    BalasPadam

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.