Khamis, 19 Ogos 2010

Giliran Felcra pula diperdajal...Who's next???

    11:45:00 PG   5 comments


KUALA LUMPUR Pas mendesak kerajaan menubuhkan Suruhanjaya Siasatan Diraja bagi menjalankan siasatan berhubung dakwaan penyelewengan dan salah guna kuasa yang berlaku dalam Lembaga Penyatuan dan Pemulihan Tanah Persekutuan (Felcra).

Pengerusi Biro Pembangunan Tanah dan Wilayah Pas Pusat, Mazlan Aliman mendakwa, kedudukan Felcra sebagai institusi pemulihan tanah di negara ini semakin kritikal apabila berlaku ‘ketidakadilan’ kepada peserta Felcra.

“Kerajaan memberikan tanah kepada Felcra untuk dimajukan tetapi pemilik tanah hanya mendapat pulangan yang sedikit, sebagai contoh kes yang berlaku di Bagan Serai, Perak.

“Peserta Felcra menye:rahkan lima ekar tanah untuk diusahakan oleh Felcra tetapi mereka hanya mendapat tiga ekar setengah dan selebihnya adalah hak milik Felcra,” katanya pada sidang media membongkar kepincangan Felcra di ibu pejabat Pas di sini, semalam. SUMBER SINAR HARIAN

Wak J  say

Felda dah sudah, sekarang tiba giliran Flecra pulak menjadi mangsa rogol Mazlan Aliman. Geram wak dibuatnya macam nak di ludah-ludah muka si lakhanat sekor nih. Tak sangka masih ada lagi orang melayu yang berperangai yahudi dekat muka bumi Malaysia ni, Wak ingatkan Anuar Ibarahim seorang sahaja berperangai begitu. Agaknya masih ramai pengikut dajal yang sedang bersembunyi di bawah tanah hanya menunggu isyarat kebagkitan oleh ketua mereka untuk memusnahkan segala apa yang ada di Malaysia ini.

Kalau kita semua nak tahu macam mana cara yahudi hendak menawan sesebuah tempat atau negara, contoh terbaik kita lihat sahaja apa yang anak Aliman ini lakukan sekarang ini. Apa juga sistem yang ada di Malaysia kalau boleh semua hendak dirosakkan. Selepas ini badan-badan kerajaan yang lain bersiap sedia-lah menantikan kedatangan anak dajal untuk merosakan rumah anda pula.

Kepada anak dajal (Mazlan) cukup-cukup lah buat perkara yang boleh membangkit kemarahan orang ramai terhadap diri anda, sempena bualan Ramadhan yang mulia ini, kesemua syitan telah dibelenggu jangan kau pulak yang ganti sambung buat kerja-kerja jahat mereka. Selagi anak dajal ni tak berhenti menyerang dan merosakkan keharmonian yang sudah lama terbina di Malaysia tercinta, selagi itu lah wak akan terus menulis di blog dan mengutuk anak dajal ini. Sekali dah melangkah, tak mungkin berpatah kembali..

Wak Jengkol

Tentang Wak Jengkol

A Low Profile Blogger.

Previous
Next Post
5 ulasan:
Write comments
  1. ni satu lagi bastard fuckatan yang kerja menyerang institusi yang banyak menolong melayu. Dari melarat, diberi tanah untuk diterokai dan seterusnnya mengecapi kehidupan yang lebih baik. Tapi dgn adanya si bangsat ini, seolah-olah peneroka ditindas!!! Sialan haramjadah!!!

    BalasPadam
  2. Kurang Asam..Betul ke dakwaan tu yang ni orang Felcra kena kedepan membantu memberi penjelasan..Puak-puak ni memang takde keje lain..nak menghancurkan bangsa sendiri..

    BalasPadam
  3. Teringat kata-kata S. Kadarisman dalam filem Hang Tuah.

    "Kalau ngak ada salahnya, diadakan salahnya"

    Felda ada 55 kerusi parlimen. Felcra ada berapa ramai pengundi? Jadi, tanpa isu bagaimana nak dapat undi?

    Aku yang Bingai
    Dinar Emas - Bukan Idea Tun Mahathir? di Tendang Terajang

    BalasPadam
  4. Pendatang akan lemahkan musuh dari dalam.

    BalasPadam
  5. Salam:

    Rasanya yg untung dlm kes ni adalah peguam2nya..
    yg kalah tetap kne byr perkhidmatan peguam dan yg menang tau2 je la..kalau da menang saman juta2 takkan la byaran perkhidmatan 50-60k saje..ye dak??

    BalasPadam

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.