Jumaat, 20 Ogos 2010

Tony Pua : PM..KPN lu orang jangan tido lor!!

    10:29:00 PG   1 comment

 Bullet Photo by Cikgu Miszalin sini

Ahli parlimen Petaling Jaya Utara Tony Pua hari ini hadir ke balai polis Mutiara Damansara sekali lagi untuk siasatan berhubung ugutan dan kiriman peluru yang diterimanya sebelum ini.Pua yang berada selama kira-kira 45 minit di balai tersebut berkata, siasatan itu bagi memastikan bahawa kiriman itu tidak dihantar oleh dirinya sendiri.Bercakap kepada pemberita selepas keluar daripada balai polis tersebut, Pua berkata beliau dan pembantunya perlu memberikan sampel DNA kepada polis untuk membantu siasatan. Polis juga meminta untuk mengambil cap jari pembantunya, yang bertanggungjawab membuka kiriman tersebut, kata Pua. Katanya, cap jari itu akan diambil di ibu pejabat polis daerah Petaling Jaya, manakala sampel DNA kedua-dua mereka akan diambil di Pusat Kesihatan Universiti Malaya di Petaling Jaya.
Sumber Malaysiakini


Wak J say

Apa ke hal lah dengan apek yang tak potong lagi nih. Tak habis-habis dengan lagak manjanya, baru dapat sebiji peluru hidup dah mengelabah 1 Malaysia. Ikut lah macam Bang Nuar kita tu, releks dan bersahaja bila mendakwa dirinya dapat ancaman bunuh masa kes liwat masuk musim kedua. Mula-mula memang kena buat suspen sikit baru gempak dan buat orang percaya, pada hal tak ada apa-apa pun, bernyawa lagi sampai sekarang. Siap boleh menjamu karipap dengan berselera lagi. Are you ok bang Nuar?

Wak harap PM dan KPN tak payah ambil port sangat pasal kes Si Tony celaka ini. Banyak lagi isu-isu yang berkaitan dengan rakyat yang perlu diutamakan terlebih dahulu, yang tak selesai sampi la ni. Ntah-ntah si Tony hantar sendiri kut peluru hidup tu dekat rumah, lapas tu cakap ada orang nak ugut bunuh pula. Pada sesiapa yang berangan-angan hendak bunuh si Tony ni memang So Hi lah orang itu, tak dapat apa-apa pun kalau si apek ni kojol. Baik pergi bunuh syaitan pada malam jumaat lagi bagus dapat pahala.

Setakat jadi MP tak ada lah besar sangat, duit elaun pun rakyat yang bayar. Wak tak berapa kenal sangat dengan si Tony, tapi kalau perangai dia wak memang kenal sangat, banyak lang si punya orang. Sepisis yang macam ni pe'el semua sama sebab terlebih makan babi, perangai pun terikut-ikut macam babi. Tak tahu la wak macam mana pak lebai PAS sanggup berpeluk cium dengan orang yang begini. Wak malas nak ulas panjang-panjang pasal si Lancau nih buang karen.. nak baca yang lagi best pi junguk blog Penghuni Gua dekat sini

Wak Jengkol

Tentang Wak Jengkol

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
1 ulasan:
Write comments
  1. Salam..Patutnya orang tu hantar periuk api bukan peluru..baru Tok Ni Pua Ka tu tau langit tinggi rendah.

    Dah makan babi banyak-banyak tu bolehlah belajar puasa dengan Tok Guru..

    BalasPadam

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.