Jumaat, 1 Oktober 2010

Gara-gara rebut jawatan anak beranak kena tibai..KAPOK!!

    4:23:00 PG   1 comment



Kesian wak tengok anak beranak Kottapan ni, tak pasal-pasal kena belasah. Puncanya apabila  Xavier gagal untuk mempertahankan jawatan ketua cabang PKR Kota Raja. Akibat tak puas hati dengan kekalahan tersebut ditangan ahli Pkr yang bernama Kottapan nih, habis semua diamukanya. Sungguh memalukan betul jika dilihat apa yang berlaku dalam Pkr sekarang ini.

Masa sebelum pemilihan bukan main lagi para pemimpin Pkr masing-masing sibuk mengeluarkan kenyataan bahawa pemilihan kali ini akan berjalan dengan lancar dan telus tanpa sebarang gangguan atau kekacauan. Yang terjadi sebaliknya, seperti yang kita lihat hari ini. Dalam PR semuanya ada, nak gangster Cina boleh cari DAP, kalau nak tengok gangster India cari Pkr. Gangster melayu Pkr je yang belum muncul.

Itu lah akibatnya kalau terlalu banyak sangat memegang jawatan, dalam parti nak dalam kerajaan negeri pun nak, memang gila kuasa tahap gila BABI betul. Bila dah kalah, malu tak tahu muka nak letak dekat mana. Tutup je muka dengan surat khabar. Wak rasa kalau si Xavier ni betul-betul kalah dalam pemilihan tersebut, nasibnya lebih kurang serupa dengan si Khalid Gagap yang mana tidak mendapat sokongan ahli pkr cabangnya sendiri. What a shame!..



Antara Kottapan dan Xavier siapa yang menang dalam pemilihan kali ini, pasti berpeluang untuk dicalonkan sebagai calon pilihan raya akan datang. Lepas ini pasti ada banyak cerita gaduh-gaduh dalam Pkr muncul di pawagam berdekatan. Kepada bang Nuar selaku de-factor Pkr, apa yang berlaku dalam kain Pkr hari ini, mungkin ia salah satu petunjuk bahawa SUMPAH SAIFUL TELAH MULA MENUNJUKKAN KESANYA...

Wak Jengkol

Tentang Wak Jengkol

A Low Profile Blogger.

Previous
Next Post
1 ulasan:
Write comments
  1. Gengster Isle PAS dia tak gadoh wak, dia baring atas jalan.

    BalasPadam

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.