Rabu, 22 September 2010

Liwat: AH!!..TANGGUH lagi..bayar under table ke?

    7:52:00 PG   2 comments

Ntah..dah berapa kali kes liwat bang Nuar kita ni ditangguhkan. Naik kematu wak mengikutinya. Nasib la ada kertas pasir buat gosok kematu wak yang mula nak menebal nih. Setakat ini belum pernah lagi suspek kes liwat atau jenayah lain, mendapat keistimewaan seperti yang bang Nuar kita dapat. Kenapa keistemawaan tersebut tidak diberi kepada suspek penjenayah yang lain?. Adakah mereka-mereka yang terlibat dengan kes liwat ini mempunyai hubungan istimewa dengan bang Nuar?

Semacam ada badi yang akan menghantui bang Nuar sekiranya menghadapi kes liwat yang dah masuk second round ini. Kalau di luar mahkamah, bukan main ligat bang Nuar kita berceramah hentam sana sini. Berbagai kenyataan yang pelik-pelik terkeluar dari mulut bang Nuar, kalau dilihat dari jauh macam berani sangat. Melangkah sahaja masuk ke mahkamah untuk menghadapi perbicaraan kes liwat, segala sifat keberanian. kejantanan yang dimiliki bang Nuar terus bertukar menjadi sifat kebaculan dan kepondanan. Macam inikah manusia yang dikatakan layak untuk menjadi pemimpin masa hadapan..Minta dijauhkan..selisih.

Walau kes liwat bang Nuar telah ditangguhkan banyak kali, wak akan tetap setia mengikutinya, sampai bang Nuar kita disumbat ke habitat asalnya iaitu penjara Sungai Buluh. Kepada Saiful Bukhari, blog wak jengkol akan tetap akan memberikan sokongan penuh kepada anda kerana berani menegakkan kebenaran. Perbanyakan bersabar atas segala dugaan yang sedang anda hadapi ini. Yang hak pasti akan berdiri..

SELAGI 'ANU' MAMPU BERDIRI...USIA BUKAN PENGHALANG...LIWAT tetap LIWAT...eh silap..LEWAT tetap LEWAT

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
2 ulasan:
Write comments

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.