Khamis, 7 Oktober 2010

Khalid GAGAP cadang nak pasang CCTV dalam Pusat Hiburan di Selangor

    5:33:00 PG   5 comments


Ini satu lagi idea bernas yang terkeluar dari kepala otak Khalid gagap selepas cadangan pembinaan kandang babi mega berhawa dingin di Sepang, Selangor. Walaupun cadangan terbaru ini nampak mulia dan kelakar sedikit, tapi ia masih boleh  diterima dek akal. Wak harap pembaca yang lain setuju dengan idea si gagap nih.

Kerajaan Selangor yang diketuai oleh Khalid gagap ingin mencadangkan pemasangan CCTV di setiap lokasi pusat hiburan yang terdapat di seluruh negeri Selangor. Ia bertujuan untuk mengawal gejala sosial yang tidak bermoral dari berleluasa. Idea bernas ini telah mendapat sokongan penuh oleh seorang pak lebai dari Pas, kalau nak tahu siapa pak lebai tu pi baca HAPRAK Daily sekarang, bukan main melambung lagi si pak lebai ni puji khalid gagap.

Daripada dok beri cadangan yang membazir macam ni, apa kata kerajaan Khalid gagap ambil sahaja pak lebai dari Pas yang tengah duduk tanam anggur setiap malam, berkeja sebagai JAGA di pusat hiburan tersebut, kalau pak lebai Pas tak sanggup, khalid gagap boleh upah unit anjing pengesan (amal) Pas supaya berkawal di sana. Ini akan memudahkan aktiviti pemantauan dan mengenal pasti bahawa setiap pengunjung pusat hiburan tersebut bukan terdiri dari kalangan anak muda beragama Islam. Sekiranya  keadaan sudah tak terkawal lagi dalam pusat hiburan yang dijaganya. Suruh aje je pak lebai ni bertakbir dalam pusat hiburan tersebut, maka bertempiaran lari lah segala syaitan-syaitan yang tengah seronok berhibur.

Diharap cadangan bernas lagi genius khalid gagap ini akan mendapat sokongan penuh tanpa belah bagi daripada exco-exco kerajaan negerinya, Terutama sekali exco yang bukan beragama Islam dari DAP dan PKR. Lepas ni kita tengok tauke-tauke pusat hiburan panas bontot dek kerana cadangan si khalid gagap nih.

Wak J: Tengah syok-syok peluk amoi..ada CCTV la pulak..POTONG betul!!!

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
5 ulasan:
Write comments
  1. Si Gagap nak bagi kat kengkawan tu. Nak cari duit belanja pemiihan PKR kot.

    Ini semua projek wujuk untu kawan kawan. Macam la Gagap tak pernah pergi tempat macam tu. Lagi sorok lagi nak menyorok. Lagi pasang CCTV.

    Ke Gagap nak produce satu dokumentari pusat hiburan Selangor dengan kerjasama National Geographic.

    Pastu suruh orang bukak pusat hiburan banyak banyak maka banyak lah kena pasang CCTV. Masyuk tu...

    BalasPadam
  2. Wak..elok juga pasang kat rumah urut dan pusat pelacoran yang tumbuh banyak kat Selangor selepas PKR ambik alih Negeri tu.

    Rekod, pas tu burn dalam CD. Lepas tu leh jual.

    dapat income tambahan, leh wat kambus duit kopi atau duit pasir.

    hahaha

    BalasPadam
  3. Salam all,

    Wah khalid nnt dh bnyk koleksi bluetooth la anwar ek.

    BalasPadam
  4. SALAM UKHWAH

    MAAF PAB BERKATA2:

    HAI MB KHALID...DARI KO PASANG CCTV KT PUSAT HIDURAN..BAIK KO PASANG CCTV KAT BILIK BOSS BESAR MR. SIVAJI ANU AR AL-TUT..............BOLEH JUAL KT PASARAN GELAP..LAKU OIII... LEPAS TUE BOLAH KO BAYAR BALIK HUTANG KO YG SIKIT TUE..TAK BYK RM66 JUTA JER...

    BalasPadam

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.