Jumaat, 8 Oktober 2010

Tersungkur Di Pintu Syurga..Anwar Al-Juburi kian tersepit..

    12:38:00 PG   2 comments

Sekarang ni tengah hot diblog-blog bercerita pasal bekas jambu Anwar membuat pendedahan bahawa dirinya telah dipaksa oleh orang-orang kuat PKR, untuk membuat akuan bersumpah palsu bagi menuduh Dato Sri Najib dan juga isterinya terlibat dalam konspirasi menjatuhkan Anwar Ibrahim.


Sebelum ini ahli parlimen Kulim Badar Baru, Zulkifli Nordin juga ada mendedahkan perkara yang hampir serupa dengan peristiwa yang berlaku hari ini. Segala kerja-kerja jahat untuk menjatuhkan Najib diarahkan oleh Anwar sendiri. Dengan pendedahan terbaru yang dibuat oleh Rahimi Osman hari ini, akan membuat Anwar Ibrahim tak senang duduk dan tak lena tidur memikirkan masalah besar yang bakal melanda apa bila kembalinya ke tanah air nanti.


Nampak gayanya perjalanan perbicaraan kes liwat yang sudah sekian lama tertangguh akan bertambah rancak berikutan pendedahan terbaru yang dibuat oleh sahabat baik Saipul ini sendiri. Pasti Karpal Sing akan tersungkur dari kerusi rodanya akibat pening kepala memikirkan macam nak tunda kes liwat Anwar yang masih dalam proses perbicaraan.

Cahaya di hujung terowong telah mula menampakan sinarnya. Segala kebatilan yang selama ini dipertahankan oleh Anwar berhubung kes liwatnya sejak dari SODOMI episod 1 hingga SODOMI episod 2 akan jatuh terbarai, apabila yang hak sudah mula berdiri tegak menunjukan kebenaran, maka telah tiba masanya untuk Anwar kembali ke habitat asalnya, di Sungai Buluh.

Wak J: Satu lagi tanda-tanda sumpah lakhnat yang dilafazkan oleh Saiful telah menunjukan kesanya

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
2 ulasan:
Write comments
  1. Mana lagi nak lari..kebenaran kian terserlah..tapi ingat Nuar ni banyak helahnya.

    BalasPadam
  2. Allah dah tunjuk sikit demi sikit kebenaran kes liwat Saiful. Anwar mungkin lari ke kedutaan Turki kot sambil tonton sukan komanwel dan makan karipap kebab.

    BalasPadam

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.