Selasa, 21 Disember 2010

Sex & Video Tape: Bukti Pertama Adun PAS Selising Berzina

    4:40:00 PTG   1 comment

 
Biar betik!!! Nak kongkek pun masih berserban..Rosak teruk Pas kali ni. Mana mau letak muka. Nik Ajis pun dah mati akal macam mana spin isu zina dengan bini orang ni. Diharap para penyokong tegar Pas tengok sampai habis klip vedio nih di bawah ni..Meletop!



 

Harga TUALA MERAH di pasaran pasti akan naik melambung besok, gara-gara pendedahan PANAS ini..layannn. Baca ulasan sepenuhnya di Blog Papa Gomo

Wak Jengkol

Tentang Wak Jengkol

A Low Profile Blogger.

Previous
Next Post
1 ulasan:
Write comments
  1. salam wak. Kalau tak ada aral melintang, esok saya pun nak keluarkan satu pendedahan seorang wanita. tunggu ya.

    BalasPadam

Tak nak ada masalah dikemudian hari, sila komen yang murni-murni je di sin..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.