Rabu, 29 Disember 2010

Tok Guru Belum Meninggal Lagi Laa...Celako Punya Samdol

    12:39:00 PTG   2 comments

 "Saya tidak akan ampun dan akan menanggung dosa di akhirat kelak selagi dia tidak minta maaf dengan saya” SUMBER UTUSAN ON9 28/12/2010

"Celako punya hantu, siapa yang pandai-pandai cakap aku dah mati nih. Siap hang aku tak ampunkan, selagi hang tak melutut depan aku minta maap". Ayat ini wak cuba terjemahkan ke dalam bahasa yang mudah dipahami oleh segelintir manusia yang kurang paham, tak biasa sangat atau lambat tangkap maksud yang cuba hendak disampaikan oleh menteri besar kelantan Nik Aziz Nik Mat.

Siapalah yang berani sangat buat fitnah dasyat dan amat jahat terhadap Tok Guru yang begitu disanjunugi oleh lembu-lembu Pas ni. Orang tua tu masih bernyawa lagi hingga sekarang. Ada ke patut cakap orang tua tu dah mati..Ishhh memang tak patut betul. Dah tak pasal-pasal siapa yang jaja cerita ni nak kena minta ampun pula depan tok guru.

Menurut rekod orang meniggal tahun lepas, memang ada seorang hamba Allah yang namanya hampir atau memang serupa dengan dengan tok guru pujaan Pas ni. Kalau tak percaya cuba baca berita di Utusan Online yang bertarikh 26 Ogos 2009. Nak berita lanjut klilk sini..Percaya tak apa yang wak cakap, nama memang sama sebijik cuma orangnya dan situiasi kematian yang berlainan.


Kepada pemfitnah UMNO yang suka buat perkara tak elok ni. Ada baiknya segera mohon maaf kepada tok guru selagi dia masih tengah bernyawa ni. Buatnya orang tua tu pergi awal, dah jadi kes naya pula. Benda yang baik elok disegerakan.

Wak J :
Tekejut.. beruk peliharaan Wak bila dengan tok guru kesayangan kita meniggal. Nasib baik masih panjang usia lagi. Wak doakan semogan Nik Ajis akan sihat dan ceria selalu..Amin..

Wak Jengkol

Tentang Wak Jengkol

A Low Profile Blogger.

Previous
Next Post
2 ulasan:
Write comments
  1. Itulah akibatnya Wak jika orang mengaji separuh2. Bahaya. Dan kalau baca sesuatu bacalah habis dulu semua ayat yg ditulis. nanti tak pasal2 Tuhan pun jadi samseng.

    BalasPadam

Tak nak ada masalah dikemudian hari, sila komen yang murni-murni je di sin..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.