Khamis, 6 Januari 2011

Pakatan Rakyat Selangor Dilanda Gempa Bumi Petang Tadi

    4:10:00 PTG   No comments



Pakatan Rakyat  Selangor hari ini dilanda gempa kuat. Wak tak mahu mengulas panjang lebar berkenaan cerita ini. Memang rugi kepada siapa-siapa yang tidak dapat turut sama dalam perhimpunan aman di Dataran Shah Alam petang tadi termasuk wak sekali.

Walaupun wak tidak dapat hadir semasa perhimpunan aman yang bermula di Dataran Shah Alam, disebabkan oleh tuntutan kerja yang mendesak, namun tidak mengapa, wak ada sediakan bingkisan khas buat penjenguk blog Wak Jengkol untuk dikongsi bersama. Dalam entri ini wak ada sertakan bebrapa rakaman gambar yang sempat diambil oleh sahabat Wak semasa menyertai perhimpunan aman tersebut.

Jutaan terima kasih ditujukan buat sahabat wak yang bersasal dari Johor kerana sudi menjadi jurufoto yang tak bergaji untuk wak hari ini. Tahniah atas hasil kerja yang mantap. Well done & Good Job Bro. Kami sebagai  anak jati Johor, berasa sungguh bersemangat dan teruja kerana dapat turut sama berjuang dengan rakan-rakan yang lain demi mempertahankan maruah serta kedaulatan Sultan dan Raja-Raja Melayu.














Wak J: Start your engine now!...

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
Tiada ulasan:
Write comments

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.