Selasa, 15 Februari 2011

KERANDA Politik Anwar Telah Di Tempah Malam Tadi

    3:16:00 PG   2 comments


PANAS..PANAS..Dengan diiringi backgroud muzik india kawin yang boleh membuat semua orang goyang kepala mendengarnya. Sesi bacaan TALKIN buat kali kedua untuk Anwar Ibrahim yang diadakan di kampung Johan Setia berlansung dengan rancak serta bersemangat malam tadi.Kali ini jumlah hadirin yang hadir lebih ramai berbanding dengan siri bacaan TALKIN kali pertama yang telah berlangsung dua hari sebelumnya.



Setelah sekian lama menanti akhirnya satu sejarah tercipta apa bila dua seteru atau musuh utama kes liwat 1997/98 iaitu Ezam Mohd Nor dan Ummi Hafilda digandingkan bersama dalam satu gelanggang ceramah untuk membalun Anwar secukupnya. Rugi bagi anda yang tidak dapat menguikuti siri bacaan TALKIN untuk Anwar. Pada malam tadi juga dengan secara rasminya Ezam membuat permohonan maaf kepada Ummi di atas keterlanjuranya dalam mempertahankan Anwar Ibrahim dalam kes liwat musim pertama.



Intipati kandungan utama dalam bacaan TALKIN ke dua untuk Anwar, tetap tidak berubah kerana ia sudah jelas menggambarkan bahawa bertapa dajjalnya manusia yang bernama Anwar Ibrahim (Al-Juburi). Dalam siri bacaan TALKIN malam tadi Ummi ada melontarkan satu soalan kepada PAS berhubung dengan isu liwat Anwar. Ummi mendakwa kenapa hanya dalam kes pertuduhan liwat Anwar Ibrahim sahaja yang memerlukan empat (4) orang saksi. Sedangkan kalau kita ingat dalam setiap kes ROGOL & LIWAT yang berlaku dalam negara kita dari dahulu hingga sekarang tidak pernah dikemukakan empat orang saksi. Tetapi hukuman tetap dilaksankan ke atas pelaku jenayah yang melakukan perbuatan terkutuk lagi keji itu. Apakah prosedur yang digunakan untuk mengadili kes seperti ini?. Sama-samalah kita fikirkan. Jangan kerana ianya adalah idola dewataraya kita. Segala kemungkaran yang berlaku di depan mata di pejamkan begitu sahaja.



Apa-apa pun fasa pertama penggalian LIANG LAHAD untuk karier politik Anwar akan di laksanakan tidak lama lagi. Segala alatan seperti cangkul, pongkes, buldozer serta stimbroll sudah siap sedia untuk menanam atau membenam mayat politik Anwar sedalam-dalamnya hingga ke dasar perut bumi. Agar nama Anwar hanya akan diingati dalam lipatan sejarah hitam negara Malaysia.




Wak J: Tak sabar nak menunggu fasa terkahir iaitu majlis memacak BATU NESAN di atas pusara politk Anwar yang akan dilakukan oleh RAKYAT MALAYSIA....pasti meriah dengan tembakan mercun ke udara.

Wak Jengkol

Tentang Wak Jengkol

A Low Profile Blogger.

Previous
Next Post
2 ulasan:
Write comments
  1. salam WJ,
    Tanam kat amarika pakai steamroll ye? Bumi Malaysia dah tak terima jasad dia. Cadangan yang baik pakai bulldozer. Takut tak di terima bumi. Teruk nak gali.

    Syukur, perbicaraan hari semalam tak tangguh. Cuma tangguh kecil tunggu karpal karam tak timbul.

    Kalau dah betul betul pergi beri tahu UMA. UMA nak tolong pukul kentong. Suruh UMI/Ezam hafal dengan lancar dulu. Nanti, masa pembacaan yang betul dah lancar.

    agbr47: Liatnya dia nak pergi? Adalah ilmu yang bukan bukan yang masih melekat dihati.

    BalasPadam
  2. Bumi tak nak terima sbb busuk..................sgt, jadi simpan aje dlm peti kaca mcm kamal ataturk idola bangsat tu..............

    BalasPadam

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.