Jumaat, 18 Februari 2011

Nik Ajis 'PADERI' Islam Malaysia

    3:29:00 PG   1 comment

Tun Mahathir dalam blognya telah 'MENEMPELENG' muka Nik Ajis dengan selipar jepun yang selalu dipakainya ketika masuk ke tandas. Penampar selipar Tun kena tepat kena di pipi tua berkedut Nik Ajis.Memang pedas kali ini sindiran Tun yang ditujukan kepada Nik Ajis yang selalu menganggap dirinya lebih Isle dari orang Islam yang lain. Dalam point kelima yang dicatat dalam blog beliau tertulis seperti di bawah ini.

5. Dalam Islam tidak ada paderi yang boleh ampunkan sesiapa, atau menjamin balasan di akhirat kelak. Di Tenang Nik Aziz secara terbuka menghukum orang UMNO sebagai Jahiliah.

Sekiranya Nik Ajis terbaca artikel yang ditulis dalam blog Tun atau pun di dada-dada kahbar perdana, pasti dalam hatinya akan marah sambil  menyumpah seranah Tun dengan perkataan "Celako!..celako!..celako! punya  mahafiraun demo gelar ambo PADERI ISLE. Nanti ambo doa mu pecah perut, baru demo ghaso".

Memang benar apa yang disindirkan oleh Tun itu. Nik Ajis lah satu-satunya  'BAPA' perpecahan umat Islam (Melayu) di Malaysia. Asal si Tua Kutuk ni buka mulut, bermacam-macam fatwa songsang akan keluar. Bukan sahaja boleh membuat orang lain terpesong malah boleh menyesatkan serta mengelirukan umat islam lain apabila mendegarnya terutama sekali orang Melayu. Kalau ahli Pas sendiri yang keliru itu perkara biasa.kerana otak dan pemikiran mereka sudah tepu dengan air basuhan kaki Nik Ajis.

Nampaknya pencacai-pencacai Pas bersama Nik Ajis terpaksa kerja lebih masa mecari.menyelak serta merujuk kitab-kitab Kuning dan Jingga yang sekian lama tersimpan dalam almari buruk Nik Ajis untuk mencari ayat-ayat atau hadis-hadis bagi menutup kemaluan Nik Ajis yang sudah terdedah itu. Sapa la agaknya orang yang pertama akan menyanggah apa yang ditulis oleh Tun dalam blog beliau. Adakah dia Mahfuz Bean Omar, Din Puduraya atau orang lain...Tungguuu..

Wak J:
Memang seronok apabila kita menggelarkan itu ini terhadap orang lain. Nah! ambik sekarang terkena batang hidung sendiri... Nik Ajis harus BERTAUBAT!!

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
1 ulasan:
Write comments

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.