Khamis, 24 Mac 2011

18SG: PaKaR Liwat Negara KANTOI..Mampuss aku..

    2:01:00 PG   3 comments


Hakim Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur Datuk Mohd Zabidin Mohd Diah pagi ini putuskan Datuk Seri Anwar Ibrahim TIDAK PERLU SERAH SAMPEL DNA yang dituntut pihak pendakwaan.

Namun beliau juga putuskan BENARKAN TIGA SPESIMEN yang diambil dari penjara boleh diterima sebagai bukti untuk DNA.tiga spesimen itu ialah tuala,berus gigi dan botol air mineral. Petikan dari AGENDA DAILY

Anwar Ibrahim: Mampus aku lepas ni...Ini semua hanya KONSPIRASI Najib....

Wak Jengkol

Tentang Wak Jengkol

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
3 ulasan:
Write comments
  1. Tentu konspirasi kepada ahli politik bangkrap macam Anuwar.

    Orang yang di upah Najib telah kulum botol air, lap badan dengan tuala dan gosok gigi dengan berus tu.

    Kemudian dari itu lelaki Y ini pergi seperti diarah Najib meliwat Saiful yang telah sedia tau ini adalah perancangan untuk menjatuhkan Anuwar. Di samping itu lelaki Y itu di suruh onani dan taburkan di serata lantai.

    Letih gak ni kena pancut 2 kali.

    Ok gak aku karang cerita Anuwar bangkai ni.

    BalasPadam
  2. Tambah pening kepala aku baca sinopsis Hahn. abstrak dan simbolik tuu... hehehe

    Sokong Penubuhan Suruhanjaya Di Raja

    Aku Yang Bingai
    18SX: Baru celup dah pancut?

    BalasPadam
  3. sudin:heeeiiii..hang jebat kaloo..
    a.hesfu: nanti...nanti..ko ikut apa
    aku buat..

    hee.. ada ko org ingat script dan dialog ni??

    inilah padahnya bila biawak berbincang dengan binturong.. yg satu gelojoh bahlol dan yg satu lagi lembab tolol.

    pengarah filem dah betu.. aktor dah betulll tapi pegawai pemasaran banganggggg 14 tiang!!!

    rugi juta2 beb.. duit saman belum dapat dah nak keluar duit poket.

    anwar ada masalah split identity/cherector tambah celaka badan ada kawan suspicious charecter mcm S.eky, MP johari dan sekutu dgnnya.

    tapi tak perrr.. kita ada hakim yg tengah blurrrrr.. kejap boleh..kejap tak boleh..mcm kejap masuk.. kejap keluar.. apa tu?

    ko ADA BERANI nak fikir ke? gasak ko lahhh

    BalasPadam

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.