Rabu, 23 Mac 2011

Antara Anwar..Seks..Pembohongan & Video Tape

    3:08:00 PG   3 comments

"Lihat, saya lebih kurus," katanya sambil berdiri dengan menunjukan perutnya.

Ditanya sama ada beliau akan membuat laporan polis, Anwar berkata, beliau akan mendapatkan bukti dan individu yang terlibat terlebih dahulu. "Saya masih belum lihat video itu dan tindakan susulan akan dilakukan selepas mendapat bukti-bukti yang diperlukan," katanya. Petikan dari MStar Online

Naik mengelupur Anwar Ibrahim dalam sidang medianya petang semalam menafikan bahawa susuk tubuh lelaki yang terdapat dalam video seks tersebut itu bukan dirinya. Kerana hanya size PERUT sahaja yang dijadikan perbandingan dalam kenyataan akhbarnya. Yang selebihnya dia bersetuju bahawa lelaki dalam video tersebut hampir mirip dengan tubuh badanya seperti wajah dan alat kemaluan yang sedang sedap keluar dan masuk dialat kelamin wanita tersebut.

Memang agak lucu jika kita seorang yang waras bila memikirkan kenyataan yang keluar dari mulut si Peliwat Tegar ini sambil membuka jacket yang dipakainya dengan menayangkan perutnya yang masih terselindung di sebalik baju dalam yang sedang dipakainya..Erm..Beranikah Anwar membuka keseluruhan bajunya untuk menunjukkan perutnya yang sebenar.

Yang peliknya di sini, bagaimana Anwar boleh tahu bahwa PERUT lelaki yang berada dalam klip video tersebut tidak sama dengan size perutnya, Sedangkan dia sendiri  pun belum pernah melihat klip video tersebut. Adakah dengan hanya mendegar cakap-cakap wartawan yang melihat tanyang perdana itu terus boleh dijadikan sebagai alasan dirinya untuk menafikan tidak pernah terlibat langsung dalam klip video seks itu. Agaknya Nuar ni biasa rakam sendiri kut video kongkeknye...hahahaha

Hanya beberapa individu sahaja yang dapat mengesahkan samada perut Anwar itu buncit atau kepis iaitu isterinya Wan Azizah sendiri dan juga mangsa liwat yang terbarunya iaitu Saiful Bukhari Azlan. Hanya mereka ini sahaja layak untuk memberikan sebarang penjelasan berkenaan PERUT Anwar. Adakah Kak Wan sanggup bersumpah menafikan PERUT BUNCIT yang bakal dilihat tidak lama lagi itu bukan milik suaminya...Wak tengah tengok PERUT sendiri sekarang hehehe...Nasib tak sama huh!..

Wak setuju dengan kupasan Blog GAP dalam isu ini. Seharusnya kita tidak boleh terlalu STIM sehingga terpancut awal kerana wak sendiri masih tak pasti samada 'Makam Kiri' atau 'Makam Kanan' (rujuk buku Permata Yang Hilang) yang harus dituju bagi memastikan supaya tidak tersalah tembak atau tusuk. Dikhuatiri apa yang kita tala dan tusuk itu nanti hanyalah sekeping dinding MARMAR yang tidak akan medatangkan apa-apa hasil atau kesan selain hanya merugikan STAMINA bandan sendiri..wakakakaka..


Siapakah Dato T itu masih lagi menjadi persoalan dalam setiap minda rakyat yang mengikuti perkembangan terbaru ini. Apakah dengan terbitnya video klip ini hanyalah sekdar sandiwara oleh pihak tertentu untuk memastikan  rakyat Malaysia sentiasa berada dalam keadaan BASAH dan BERAIR melihat atau mendengar cerita-cerita seks sebegini, sehingga membuatkan kita setiasa berkhayal dengan fantasi seks, seterusnya kita terlupa dan hanyut dengan matlamat dan tujuan asal sebenar iaitu untuk mendesak Anwar supaya memberikan DNA bagi meneruskan perbicaraan kes liwatnya yang telah sekian lama tertangguh itu..Ayuh sahabat-sahabat wak sekalian..teruskan fokus anda...DNA please!!!

Wak J:
Kita lihat je siapa yang bakal terkena lepas ni..Yang penting kita jagan hilang fokus..Setakat nak layan video klip sekali dua memang takde hal ...hahahahaha

Wak Jengkol

Tentang Wak Jengkol

A Low Profile Blogger.

Previous
Next Post
3 ulasan:
Write comments
  1. Bro, teliti betul-bertul setiap gerak geri otot mukanya, gerak tangannya, matanya, lenggok bahasa dan percakapannya. Masyaallah.

    BalasPadam
  2. Salam sahabat Aisanda..

    hehehe...nak buat mcm mana..itu la dia 'ANUGRAH TUHAN' yg sebenar...mmg terpesona bg yg mempercayainya..

    BalasPadam
  3. Tu la wak, ko kasik dia petua 'pisau cukur' buat apa.. kan dah terlebih power dia..

    BalasPadam

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.