Selasa, 22 Mac 2011

Hari tu DNA Lelaki Y...Hari ni Video Seks Lelaki Y pula

    9:57:00 PG   No comments


Ramai sudah yang bertanya atau tercari-cari bagaimana untuk mendapatkan video klip seks yang dilakunkan oleh seorang lelaki bergelar Mr Y bersama pasanganya yang ala-ala chinese look. Dari khabar-khabar angin yang tengah tersebar kencang di ruang cyber mendakwa lelaki Y tersebut ialah merupakan salah seorang daripada pemimpin utama dari Pakatan Haram Pembangkang yang berugama Islam..Betul ka??..

Ermm...Takkan lah Nik Ajis pulak. Nak kata Hadi Awang, bini dia pun dah ada ramai. Tak mungkin..tak mungkin..mustahil..mustahil.. Terdetik dalam kepala otak wak sekarang ni hanya seorang sahaja manusia yang sesuai membawa imej sebagai lelaki Y, tak lain tak bukan Nuar Berahi..Wak bukan nak bersangka tak baik, tapi tu lah pada wak Nuar Berahi memang dah sinonim dengan kerja-kerja yang macam gini. DNA please!!!!

Beberapa hari lepas wak ada terima sebiji pendrive dari seorang rakan berbangsa Cina. Dia minta wak tolong copy keluar segala isi kandungan yang terdapat dalam pendrive tersebut..Mak iii sekali buka tengok apa yang kat dalam, Fuhh!!! ada lebih dari 500 video klip 3gp XXX..Apa lagi buat 2 copy la untuk koleksi simpanan pribadi..hahahaha..Jangan ada yang salah sangka pula, wak cuma ter..tengok sikit je sambil tutup mata dengan dua tapak tangan. Jangan mare...hehehe

Tup-tup hari ni keluar pula cerita pasal video seks panas yang dilakun aksikan oleh seorang pemimpin utama pembangkang. Yang celakonya (pinjam kata nik ajis) hanya jemputan khas sahaja boleh menonton rakaman vedio tersebut. Kesemunya terdiri dari kalangan wartawan. Stim sorang-sorang nampak..huh!!.. Takde ka bloggers ala-ala J-Bond yang dapat menyusup masuk membuat rakaman ala-ala cetak rompak ke. Kalau buat bisnes jual VCD haram dekat pasaran terang pasti laris mengalahkan goreng pisang panas.

Terbayang wajah lelaki Y, teringat pula koleksi simpanan video 3gp yang ada dalam wak punya extenal hard drive..Adoii pening kepala nak selongkar dan tengok satu persatu video klip tersebut. Mana lah tahu tahu ada terselit sekeping dua vedio klip seks yang melibatkan lelaki Y, untung-untung wak boleh jual kepada member-member yang gemar menonton vedio aksi-aksi yang macam ni..hahaha...Sabar je lah..tengah tengok satu-satu ni. Nak termuntah pun ada. Nanti kalau ada wak share kat dalam blog ni yer..Sharing is caring..huhuhu.

Sekali lagi lebai-lebai janggut PAS akan berpusu-pusu menuju ke kedai handset berhampiran untuk bertanyakan pasal video seks yang melibatkan pemimpin utama pembangkang. Dan sekali lagi juga istilah BLUE TOOTH TRANSFER akan digunakan oleh pak lebai Pas yang kurang mahir menggunakan telefon mudah alih berteknologi tinggi seperti I Phone dan Blackberry. Kalau ditanya kenapa berminat sangat nak mendapatkan video klip ni..Pasti jawapan standard yang akan kita dengar ialah "Saje nak pastikan pelakon lucah kat dalam tu bukan pemimpin utama PAS"..hahahaha

Ingat Pas..Ingat Zina...

Wak J: berAIR lagi la kita...layan...

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
Tiada ulasan:
Write comments

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.