Khamis, 28 April 2011

Antara 2 Lubang & Doa Solat Hajat Pas..Akhirnya Anwar Tersungkur

    2:10:00 PTG   4 comments

Setelah berbelas tahun Pas mengadakan upacara solat hajat tidak kira pada skala kecil atau besar saiznya untuk memohon petunjuk dan kebenaran dari Allah bagi menentukan bahawa Anwar Ibrahim tidak bersalah. Kebenaran yang dipohon oleh mereka dan rakyat Malaysia, akhirnya muncul jua sedikit demi sedikit. Sinar di hujung terowong nampaknya sudah semakin jelas.

Inilah kali pertama doa solat hajat Pas dimakbulkan. Jika dahulu kalau kita masih ingat Pas telah mengadakan solat hajat supaya Allah menurunkan 'bala' kepada Tun Mahathir dan doa 'Pecah Perut' untuk Dato Sri Najib. Namun apa yang berlaku adalah sebaliknya. Adakah ini kebenaran yang nyata atau satu lagi konspirasi UMNO yang amat dahsyat dalam sejarah konspirasi dunia.



Tun M semakin hari bertambah sihat dan Najib pula bersama perutnya yang sentiasa 'maintain' tak pecah-pecah lagi sampai sekarang. Mungkinkah ini kesan doa dari rakyat Malaysia tanpa mengira kaum yang ingin melihat mereka berdua sentiasa sihat walafiat. Cuma seorang saja manusia yang hidupnya kini berada dalam keadaan serba tak kena dan ada sahaja nasib malang menimpa dirinya iaitu Anwar Ibarhim. Satu persatu perkara aib serta memalukan yang mengaitkan dirinya muncul samada dirancang atau tidak.

Baru-baru ini pihak hakim telah mengesahkan 3 bahan bukti yang mempunyai DNA Anwar Ibarhim adalah sepadan dengan kesan DNA air mani lelaki Y yang terdapat dalam lubang jubur Saipul. Dengan keputusan hakim tersebut sekali lagi cahaya kebenaran terpancar setelah tiga tahun kes liwat ini tertangguh.

Nasib malang paling terkini yang sedang melanda batang tubuh 'Anugerah Tuhan' selapas keputusan hakim kelmarin, kini timbul pula video seks bahagian kedua (part 2) yang kononya ada melibatkan ketua pembangkang Pakatan Rakyat. Ibarat sudah jatuh, ditimpa tangga pula. Ini mungkin gara-gara doa solat hajat yang dilakukan oleh Pas atau sumpah muhabalah yang pernah dilakukan oleh Saipul Bukhari suatu masa dulu. Apa la nasib kau Nuar..

Rakyat Malaysia seharusnya berterima kasih kepada parti Pas dan penyokongnya kerana tidak pernah jemu mengadakan solat hajat bagi memohon pentunjuk dari Allah dalam usaha mencari kebenaran sekaligus dapat merungkai segala kekusutan yang menerjah dalam benak fikiran rakyat Malaysia dalam memahami apa sebenarnya yang telah berlaku dalam sinario politik tanah air.

Diharap kepada penyokong Anwar tidak menyalahkan Pas kerana kerap melakukan solat hajat. Walaupun kebenaran yang muncul tidak pernah menyebelahi pihak Pakatan. Usah gusar teruskan berdoa dan berdoa. Bak kata penyokong tegar Anwar dalam Facebook ada menyatakan "Sekiranya 1 DSAI masuk ke penjara atau mati, 10 lagi DSAI akan dilahirkan". Itu lah ayat-ayat keramat yang dipegang oleh para pentaksub Anwar Ibrahim.

Fuhh!!..Dalam hati wak berkata " Kalau la ada lagi 10 orang yang berperangai sebiji macam Anwar ni lahir di Malaysia, alamatnya ada 10 orang lagi anak jantan  teruna yang bakal diliwat. Itu baru 10 yang lahir. Kalau ada 1000 orang yang jenis macam Anwar ni lahir, tak mustahil akan ada dalam sejarah alam semesta "ORANG LELAKI BOLEH MENGANDUNG"..Dahsyatttttttttt...

Wak Jengkol

Tentang Wak Jengkol

A Low Profile Blogger.

Previous
Next Post
4 ulasan:
Write comments
  1. wak.. paria2 keling dan cina2 kopet penyokong tegar dalam PKR mana faham pasal solat hajat.. mereka tak tahu pebendanya solat tu sama spt Pork Nik benarkan patung budha melepak dibina sebesar dinosour T-Rex di kelantan.

    mcm Capal Poosingh.. dia tahu ke apa tu taubat..ingat tak Samy vellu mengamuk pasal kafir.."TARAK BAIK PUNYA WORANG ADA KA DIA WORANG KATA SAYA KAFIR.."(?)

    lepas lubang depan..lubang belakang dan akhirnya ke LUBANG KUBUR DAN KELUBANG NERAKA JAHANAM!!

    tapi aku yakin ANUwar at last moment dia ADA BERANI sumpah laknat sbb apa nak hairan keberanian beliau seberani Pork Ajis jamin syurga..lalalalalalala

    BalasPadam
  2. Salam...Belalang

    Itu lah dia hebatnya penangan 2 LUBANG. Bukan calang2 orang boleh merasainya....Hanya 'Anugerah Tuhan' sahaja yang layak..

    Anyway..terima kasih atas komen anda Belalang..

    BalasPadam
  3. Betul wak J,
    Semua pakat tak mengaku yg pelakon tu si anu. Tapi bila tang dapat anu-gerah Emmy award, baru la ada yg nk mengaku.....

    Tak gitu...bagi la support perut pada si anu untuk mengaku...baru la ada feeling anu nya...
    Bodoh piang si anu tu...

    BalasPadam
  4. Nak perbetulkan perenggan akhir Wak J...Yang pasti sejarah Nabi LUT kan berulang di bumi bertuah nie kalau itu terjadi..Nauzubillah.

    Wallahuwa'lam

    BalasPadam

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.