Sabtu, 30 April 2011

Mesti Baca: Sinar Di Penghujung Terowong...Anwar Ibrahim Harus Bertaubat

    5:36:00 PG   1 comment

TERBURAI..TERBARAI..BERSEPAI.... Fuhh!! Memang dahsyat pendedahan yang dibuat kali ini. Tiada sebarang tapisan atau suntingan dibuat pada video klip dokumentari seks yang kononya ada melibatkan seorang pemimpin utama dari Pakatan Pembangkang. Akhirnya versi penuh video seks dikeluarkan untuk tatapan umum.

Dengan pembogkaran terakhir (ada yang lain tak?) video klip seks versi penuh ini  di You Tube . Sudah tiba masanya giliran pihak Polis pula mengeluarkan laporan penuh sisatan mereka berhubung kes video seks ini ke pengetahuan umum, supaya RAKYAT dapat mengetahui serta menilai dengan akal yang waras siapakah individu sebenar yang terlibat dalam klip video tersebut.
Tak tahu la lepas ini celah lubang mana lagi juak-juak Pakatan Haram nak spin cerita berkenaan video klip seks terbaru ini. Pelbagai teori gila tidak masuk akal, hilang akal dikeluarkan oleh bloggers Pakatan Haram semata-mata untuk mengalih persepsi RAKYAT yang telah atau sedang menonton klip video seks ini bahawa individu yang terlibat bukan ANWAR IBRAHIM.

Antara teori-teori popular yang sering diutarakan di dalam laman blog atau Facebook oleh juak-juak Pakatan Haram bagi menangkis segala kebarangkalian yang timbul berikutan pendedahan terbaru semalam, sila rujuk di bawah:

* Lelaki mirip Anwar menyerahkan kotak tisu kepada sesorang
(Mungkin juga lelaki yang mirip ANWAR IBRAHIM meletakan kembali kotak tisu di temapat asalnya)

* Terdapat imej tisu dilontar oleh seseorang dalam klip video tersebut
(Mungkin rakan kepada lelaki yang mirip ANWAR IBRAHIM melontar tisu tersebut apabila dia selasai melakukan aktiviti onani di sofa sambil  melihat adegan seks yang berlaku di depan mata)

*Totey milik lelaki yang mirip ANWAR IBRAHIM masih berkulup (tak sunat)
(Yang ni wak tak tahu nak kata apa. Harap ada yang berani tampil untuk mengesahkan soal ada atau tak KULUP tu)

* Rakaman semula kerana kelihatan seolah-olah ada ramai krew (bayang-bayang) dalam bilik tersebut dan cahaya kelihatan seperti lampu suluh yang sedang menyuluh mereka berdua semasa sedang beraksi di ranjang.
(Yang ini teori paling best sekali dalam banyak-banyak teori di atas. Siap ada krew penerbitan lagi. Kerja mereka ni pegang lampu suluh sambil pegang totey sendiri yang tengah keras sebab tak boleh tahan melihat adegan seks berlaku depan mata. Kesian wak tengok kalau betul la ada yang terlibat jadi krew dalam penerbitan video dokumentari seks ni..wakakakakaka....

Sampai begitu sekali tahap ketaksuban meraka kepada insan yang bergelar ANUGERAH TUHAN. Ada yang mengaku tak pernah melihat video lucah seumur hidup, tetapi apabila berbicara tentang video seks lelaki yang mirip ANWAR IBRAHIM, seolah-olah dia sahaja yang pakar dalam menilai kesahihan samada lelaki itu benar-benar Anwar atau tidak...Macam ini punya orang pun ada ka....
Selaku pakar kospirator terhebat di dunia. UMNO seharusnya bersiap sedia menerima apa jua tohmahan yang bakal dilontar oleh penjilat-penjilat tegar Anwar Al-Juburi (Mat Sabu yang kata) kerana menurut sangkaan mereka UMNO lah yang membuat kerja pembikinan video dokumetari seks tersebut untuk menjatuhkan Anwar Ibarhim....Umno ni memang tak ada kerja ka....wakakakakaka

Sebelum anda (pembaca blog Wak J) membuat apa-apa andaian atau spekulasi berhububg isu ini, adalah lebih elok kiranya anda sendiri melihat kesemua video klip tu terlebih dahulu. Kemudian barulah guna pertimbangan akal yang waras untuk menilai samada ia tipu atau lelaki yang dikatakan mirip ketua pembangkang itu sememangnya betul-betul ANWAR IBRAHIM..
Wak J: Wak dah lihat kesemua video klip tersebut...Kalau dilihat dari segi rupa paras lelaki yang sedang beraksi dalam klip video tu, wak yakin 99.85% serupa dengan muka Anwar Ibrahim.Kalau part badan yang selebihnya tu kena tanya Wan Azizah kerana dia isteri kepada Anwar. Jika still tak ketemu jawapan juga, cuba tanya Saipul Bukhari sebabnya dia mendakwa dirinya adalah mangsa terbaru liwat Anwar. Yang belum jadi mangsa tu jangan nak memandai pulak..Nanti terliwat naya...wakakaka

Wak Jengkol

Tentang Wak Jengkol

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
1 ulasan:
Write comments

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.