Isnin, 26 September 2011

18SX: Wan Azizah..Bilakah Kali Terakhir Kamu 'BERMESRA' Dengan Tertuduh?

    1:00:00 PTG   No comments

Cuba kita risik-risik pada Kak Wan, tanya berapa kali dalam seminggu dia BERASMARA dangan suaminya. Kalau respon dari riak wajahnya masam mencuka atau dahi berkerut. Faham-faham je lah. Tapi kalau Kak Wan tersenyum sampai ke telinga...ehem..ehem..maknanya boleh berdiri lagi la tu. Maap ler yer sebab mukadimah wak ni starting je dah cerita pasal hal bilik tidor.

Setelah seminggu prosiding mahkamah berjalan, nampaknya khidmat 2 ekor kangroo import yang dibawa khas dari Australia tu dah sampai tempoh matang dan boleh disembelih pada bila-bila masa. Kemudian daging kangroo tersebut boleh diproses untuk dijadikan daging burger McDonal. Lepas tu boleh la Anwar bersama barisan peguam gagak hitamnya ratah burger McD tu sampai muntah..Mahal tu burger daging kangroo.

Pening dude...Anwar terpaksa mencari lebih banyak talian hayat lain dengan apa cara sekalipun jika ingin menyelamatkan diri sebelum diarah bercuti ke Sg Buloh untuk satu jangka masa yang agak lama lepas ini.Tak mungkin Anwar SEKALI LAGI sanggup membiarkan Wan Azizah tinggal dalam keadaan terkontang kanting kesepian tanpa belaian suami di rumah. iskkkkkkisskkkk
 Konspirasi UmnoBN

Sekiranya Najib dan Rosmah berjaya mengenepikan sepina terhadap dirinya dan isteri pada 29hb September depan, maka Anwar dah boleh siap-siap bungkus kain baju dan stand by apa barang yang perlu untuk dibawa semasa percutian di Resort Sg Buloh nanti.

Pelbagai cara dan helah telah diguna untuk melepaskan diri. Namun semuanya menemui jalan buntu. Menurut lapuran dari portal Free Malaysia Today ada menulis berkenaan cadangan peguambela Anwar untuk memanggil doktor pakar tulang belakang yang mana satu masu dulu pernah merawat Anwar di Jerman dan seorang lagi iaitu Pengarah dari Jabatan Kimia, Lim Kong Boon sebagai saksi.
Mungkin dari keterangan saksi-saksi ini jika dipanggil memberi keterangan kelak, boleh membantu dalam menjelaskan bahawa sakit tulang belakang boleh menyebabkan punca lemahnya tenaga batin. Sekaligus menafikan air mani Anwar yang ada dalam dubur Saipul tak boleh terpancut dengan sendirinya jika tiada sebarang rasa ghairah atau ransangan luar.

Seperti mana telahan atau jangkaan yang diwar-warkan dalam blog-blog hari ini, jalan terakhir yang Anwar akan pilih untuk menyelamatkan diri ialah dengan mengaku dirinya sudah mati pucuk sebelum kejadian liwat berlaku pada 3 tahun lepas. Dengan ini segala pertuduhan liwat ke atasnya akan tergugur secara automatik termasuk kes terbaru yang bakal masuk panggung tak lama lagi iaitu menutuh chinadoll..siamdoll...huh!

Tak sabar rasanya hendak menunggu giliran Wan Azizah pula untuk disoal balas dalam kandang saksi. Pasti pendakwaraya akan menanya soalan seperti ini "Bila kali terakhir kamu BERMESRA dengan tertuduh?", untuk memastikan si Anugerah Tuhan ini benar-benar dah tak berdaya lagi mengangkat sosej bengkoknya.

Hehehe...Tak dapat nak banyangkan pada masa itu hadirin yang datang mendengar dengan tekun apa yang Wan Azizh akan jawab sambil memegang kepala paip masing-masing...wakakakakaka

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
Tiada ulasan:
Write comments

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.