Isnin, 26 September 2011

Pas Rela Jadi BOHSIA Demi Dap...

    10:00:00 PG   No comments

KAH..KAH..KAH..Kelakar sungguh bila melihat gelagat 2 orang pemimpin TUA yang sangat berkuasa dalam Pakatan Pembangkang bercakaran sesama sendiri.  Dah lah sama-sama TUA tapi masih tak sedar diri. Agaknya kitaran hidup 2 orang tua nih dah tiba masanya kembali ke zaman kanak-kanak semula.

Apa yang pasti, darah HIJAU pengikut Pas sekarang ni tengah menyirap dengan Karpal Sink ekoran dari kenyataan medianya baru-baru ini mempersendakan Nik Ajis sebagai ORANG TUA yang dahagakan perhatian serta kasih sayang.
Setelah dua kali serban Nik Ajis ditunjal-tunjal Karpal Sink, pengikut setia Pas masih lagi berdiam diri tanpa mengeluarkan sebarang kenyataan untuk membidas atau megutuk kembali perbuatan Karpal Sink kerana biaDAP terhadap Tok Guru yang selama ini di anggap suci oleh oleh puak Pas

Ke mana perginya MARUAH Pas? atau sememangnya Pas sudah tak bermaruah lagi semenjak bersetubuh dengan Dap dan PKR dalam Pakatan Rakyat. Oleh kerana kesedapan adegan Gang Bang, Pas merelakan apa jua aksi dilakukan ke atas partinya, walau terpaksa melacurkan perinsip yang selama ini dipegang untuk membagunkan sebuah negara Islam ala Pas.

Mulut penyokong Pas seolah-olah telah disumbat dengan seluar dalam dan lehernya dijerut dengan tali agar setiasa patuh dengan arahan dari tuan besar Dap agar tidak melawan jika ingin mengalahkan Umno BN.

Jika dulu Pas masih dara dan sempit alurnya serta menjadi kegilaan ramai untuk dijadikan alternatif kepada rakyat bergantung harap. Tapi sayang, Pas yang ada hari ini seperti BOHSIA yang sudah lodos dan loheh lubang depan dan belakang dikerjakan secara bergilir antara Dap dan Pkr akibat daripada perjanjian syaitan yang dibuat antara pemimpin mereka demi nikmat kepuasan yang sementara.

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
Tiada ulasan:
Write comments

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.