Ahad, 18 September 2011

Anwar Berahim...Hang Buat Apa Tu??

    4:39:00 PTG   No comments

Papa Gomo..lu memang potong stim betul la. Belum sempat habis lagi juak-juak pakatan haram celebrate sempena meraikan impian Road To Putrajaya menjadi realiti kelmarin. Tup..tup  balik je aku dari makan kenduri kahwin, meletop pula cerita pasal cctv Anwar & Askay di pintu masuk lif.

Nasi minyak dalam perut tak habis digest lagi dah menjajau cari laptop semata-mata nak tengok bagaimana rupa video klip terbaru tu.

Wow!.. Memang Anwar & Askay dalam video tu. Confirm 100% tanpa was-was. Berani kerat kuku la siapa dok kata klip video cctv tu tipu atau lakonan semata-mata. Nampak MESRA dia orang berdua ni. Ada apa-apa ker?. Ehem..ehem..

Pentaksub Anwar la ni dah mula spin & defend idola kesayangan depa. Dia orang dok pertikai pasal video yang pertama dulu dengan yang baru keluar ni tak sama tapi serupa.

Chup..chup..Eh!! tengok juga rupanya dia orang ni aksi lelaki yang dikaborkan 99.99% mirip Anwar menutuh lubang nikmat Chinadoll tu. Hari tu bukan main lagi mengata kat orang lain HARAM menonton video lucah. Ciitttt ingatkan dah takda nafsu..Ada lagi rupanya. Macam shit pun ada ini orang huh!

Setelah menonton video terbaru ni. Memang betul ada perbezaan ketara seperti mana yang disebut oleh pencacai Anwar pada video tersebut. Yang paling ketara ialah video terbaru ni berwarna  berbanding dengan yang dulu. Hehehe

Seperti manusia yang mengalami kejutan budaya, itu lah perumpaan yang boleh digambar pada pencacai pakatan haram sekarang ini apabila rakaman cctv bewarna itu disiarkan. Mereka tak sangka yang rakaman cctv di lif lobi tersebut memang ada.

Realitinya, mereka TERIMA bahawa 2 individu dalam video tersebut memang Anwar dan Askay. Oleh kerana sudah terlalu taksub dengan manuisa ANUGERAH TUHAN ini, maka terpaksa juga menidak perkara sebenar dengan alasan-alasan yang tak masuk akal. Sampai ada yang kata, rakaman cctv tu dirakam pada 5~6 tahun lepas. Boleh tergelak beb baca komen dia org di fB.

Pencacai Pakatan Haram pernah menggelar Askay dan rakan sekutunya sebagai SYAITAN kerana sanggup memperdajal pemimpin idola kesayangan mereka dengan video lucah yang pertama dulu. Mereka tak sangka Anwar yang begitu warak sanggup diperlaku sedemikian rupa.

Inilah padah sekirinya berkawan dengan syaitan. Kalau dulu bukan main menyetan lagi masa dalam Umno pi pedajal orang lain. Sekarang, tiba giliranya pula dikenakan balik. Buat jahat di balas jahat, itulah hukum karama dunia hari ini.
Namun persolan yang menarik di sini untuk kita rungkaikan bersama ialah. Apa lagi AKTIVITI GELAP Anwar yang sering dia lakukan bila setiap kali bersama dengan manusia yang digelar sebagai syaitan ini sebelum kes video seks pertama didedahkan dulu.

Sudah tentu persoalan ini akan mengundang lebih banyak jawapan yang sudah pastinya akan membuat sesiapa sahaja yang melihat atau menonton pendedahan tersebut, akan kerap ulang-alik ke bilik air terutama bagi mereka2 yang masih lagi bermain dengan sabun (belum kawen)....wakakakakaka..Jangan Maraaaaaaaaa...

Wak Jengkol

Tentang Wak Jengkol

A Low Profile Blogger.

Previous
Next Post
Tiada ulasan:
Write comments

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.