Khamis, 22 September 2011

Dap Lebih SIAL Dari Penyapu...Kapok!! Orang Melayu

    4:29:00 PTG   No comments

Cantek sehh amoi ni dari yang ada kt dalam klip video tu..Ngang!!!

Kah..kah..kah..Tergelak wak bila dengar klip audio nih sampai habis. Nak kesian pun tak boleh buat apa. Tunjuk IBU JARI sajalah yang mampu pada Penjawat Awam yang bertugas kat MPKJ ni.

Opss bila sebut MPKJ teringat pulak cukai pintu yang belum dibayar lagi tu. Dia punya slip pun ntah terbang ke mana. Takpe tunggu lepas PRU13 baru bayar. Mana lah tahu Pakatan Haram nak RENEW janji baru. Harap kadar cukai pintu kali ni lebih rendah dari janji yang dulu.

Harap-harap selalu, sampai badan naik berbulu,
Hari-hari duduk menunggu sampai jadi macam PENUNGGU...(pantun selingan)

Nak menyesal sekarang pun dah tak guna bila dah kena maki teruk macam lembu. Baru rasa bertapa SIAL dan hinaya kena maki dengan Ah Soh Dap berak tak basuh ni. Tu la, dulu bukan main puji melambung puak DAP ni bagus, sampai ada yang sanggup pangkah DAP sebab geram dapat hadiah PENYAPU.




Sekarang apa sudah jadi, tahan je la telinga kena maki hingga tiba PRU nanti. Mana yang tak serik kena maki jangan lupa undi DAP lagi, biar seumur hidup jadi BALACI.

Nasihat kepada penjawat awam yang berada di negeri lain, ambil iktibar dari situasi ini. Tak ada jaminan yang lebih baik dapat diberi pada masa akan datang sekiranya kita tak menghargai apa yang kita ada hari ini.Untuk penjawat awam di Selangor wak nak pesan sekali lagi, biar dapat hadiah penyapu dari kena maki macam lembu. Fikir-fikirlah.

Kepada siapa saja yang bakal menjadi MB Selangor yang baru ubah lah cara kamu, jangan asik guna PENYAPU, tukar la pada yang baru seperti...VACUM CLEANER..Tingkat prestasi kurangkan kntroversi...

Wak Jengkol

Tentang Wak Jengkol

A Low Profile Blogger.

Previous
Next Post
Tiada ulasan:
Write comments

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.