Jumaat, 16 September 2011

We Have The Numbers...Bukan Sekadar Gurauan..Jangan Lupa

    1:33:00 PG   No comments

KAH..KAH..KAH..."We have the numbers" Merupakan baris ayat yang amat popular satu ketika dahulu bagi merujuk kepada cukupnya jumlah katak-katak dari Barisan Nasional (BN) yang akan melompat ke dalam Pakatan Haram sebagai simbolik tumbangnya Putrajaya sekaligus menabalkan seorang manusia bernama Anwar Ibrahim sebagai Perdana Menteri Malaysia yang baru..

Ungkapan "We have the numbers" ini juga sering dilaung-laungkan oleh Anwar Ibrahim sebagai kata-kata AUTA yang paling keramat ketika sedang asyik mengencing kepala pengikut setianya yang penuh dengan sifat sabar menganga mulut menadah air kencing yang dipancutkan

Makan tahun juga rakyat menunggu, mungkinkah hari esok sekali lagi angan-angan Pak Sheikh Al Juburi ini akan menjadi kenyataan atau ia kekal menjadi bahan gurauan yang sangat melucukan hati seluruh rakyat Malaysia bila setiap kali tibanya tarikh 16 September pada setiap tahun.
Adakah esok harinya? Sama-samalah kita tunggu dan saksikan sama ada impian ROAD TO PUTRAJAYA tercapai, atau kita akan lihat seluruh pengikut setia pakatan haram BERGULING ATAS JALANRAYA....Selamat menyambut Hari Malaysia.


Wak J:
"Road To Putrajaya" is not a JOKE...tapi kenapa wak rasa macam nak KETAWA....wakakakakakakaka

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
Tiada ulasan:
Write comments

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.