Khamis, 15 September 2011

Suara Berahi Phone Sex Mat Sabu Bikin Jantan & Tino Pas Gersang

    8:31:00 PG   No comments

Bagi yang kaki seks atau kaki layan memang boleh stim dibuatnya bila mendengar sedutan audio phone sex mat sabu nih. Bak kata orang zaman sekarang kalau tak dapat buat yang betul-betul. Sekadar dengar suara pun jadi lah...Yang penting FEELING mau lebih..Maap wak tak terlibat sebab sudah berbini.....huhuhuhu

Sekali lagi wak nak tanya, beginikah rupa dan akhlak sebenar seorang pemimpin kepada Parti Islam di Malaysia. Tergamak hati orang-orang Pas kerana sanggup mangangkat manusia yang macam ini menjadi pemimpin mereka. Apa dah buta perut sampai tak ada akal nak fikir yang si Mat Sabu ni satu hari nanti bakal menjahanamkan Pas.

Kasihan sungguh, apabila dalam hati terkenang para pejuang Pas terdahulu yang begitu beriya-iya membina dan mempertahankan imej Pas semata-mata ingin menjadikan Malaysia sebagai negara Islam secara total. Tak lupa juga ada kalangan pejuang Pas ini sanggup gugur SYAHID demi melawan pemerintah yang zalim.

Tiba-tiba..Mat Sabu  pula yang jadi orang no.2 dalam Pas. Ah!.. Potong stim...fail... betul..Pening kepala pencacai bawahan Pas nak jawab atau fikir macam nak spin bila setiap kali isu Mat Sabu timbul dan dibincangkan secara rewang beramai-ramai. Tiada jawapan logik dan boleh diterima akal, mampu dijawab atau ditaip di ruangan komen seperti fB selain perkataan  FITNAH bila setiap kali ditanya. Sedangkan mereka sendiri sedia maklum memang kejadian penangkapan ke atas Mat Sabu bersama pasangannya itu benar-benar berlaku.

Penyokong tegar Mat Sabu acap kali mempertikai keadaan MASA kejadian khalwat itu berlaku. Mereka mempersoal, dalam tempoh masa 5 minit jika kita duduk berdua-duaan dengan wanita bukan muhrim, apa yang kita boleh lakukan?. Hanya orang yang dah biasa buat kerja-kerja terkutuk ni sahaja boleh jawab soalan ni.Tapi kalau ada siapa nak tolong jawabkan sila taip dalam ruangan komen yer...hehehehe

Mereka megambil sebahagian iaitu mana-mana perkara yang menyebelahi puak mereka dan menolak setengahnya yang lain yang tidak menyebelahi iaitu soal HUKUM semata-mata untuk menutup aib yang telah dilakukan oleh pemimpin mereka dari terus dikecam oleh masyarakat.

Inilah akibatnya jika kita melakukan sesuatu perkara yang tidak baik seperti MAKSIAT. Tanpa perlu menunggu masa yang lama cukup sekadar 5 minit. Kalau Allah hendak tunjuk peruatan keji dan mungkar yang kita lakukan itu memang ANYTIME jer..Berfikirlah kita 2-3 kali sebelum tergerak hati atau melangkahkan kaki untuk membuat perkara-perkara yang dilarang dalam Islam.

Apa pun yang berlaku, tak kira masa dulu atau akan datang. Audio phone seks Mat Sabu tetap kekal EVERGREEN dan sentiasa diingati dalam hati sanubari setiap orang yang pernah mendengarnya. Kalau tak memberi kesan yang banyak, sikit-sikit pun jadi la janji ada tanda atau bekas DNA yang tertinggal...ahaks...paham-paham je lah yer...

Wak J: Dengar...Hayati...kemudian cuba Bayangkan...huh!

Wak Jengkol

Tentang Wak Jengkol

A Low Profile Blogger.

Previous
Next Post
Tiada ulasan:
Write comments

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.