Rabu, 19 Oktober 2011

Dinasti Lim Bakal Berkubur Tak Lama Lagi

    12:33:00 PTG   No comments

"Baru lu orang tahu ini dunia manyak kicik..Lu lan si memang lu mati..Apa lu boleh bikin latok Lim. Sikalang tiba giliran lu satu keluarga kena tibai sama wa and lakan-lakan blogger..Kalau lu orang talak boleh tahan sama wa punya tiauu. Better lu satu family sek si (makan tahi) aaaaa"

Jika hari tu si ayah mempertahankan perlakuan tak bermoral si anak. Kini tiba pula giliran si datuk pula merayu-rayu meminta belas kasihan daripada Perdana Menteri demi untuk menyelamatkan kemaluan cucunya dari terus dijentik-jentik oleh blogger jalanan.

CENCURUT yang dinanti selama ini, timbul juga ke permukaan untuk memakan TAHI yang kami para blogger lemparkan. Hanya meletakan TAHI sebagai umpan, akhirnya anak beranak Lim melutut menyembah PM dan Timbalanya meminta pertolongan agar dapat menasihatkan kepada blogger pro kerajaan supaya memberhentikan penderaan emosi terhadap keluarganya.

Akibat usia semakin tua, mungkin si Apek berak tak basuh ni terlupa yang PM Najib sendiri pun tidak pernah kenal kami sebagai blogger jalanan. Macam mana pula PM Najib hendak menasihatkan kami yang ramai ini. Nampaknya hari ini peranan blogger jalanan tidak lagi boleh dipandang enteng atau sepi oleh sesiapa pun kerana hasil dari DIRTY JOBS yang dilakukan oleh blogger jalanan ini memberi kesan yang sangat mengigit-gigit dan menyakitkan.

Terbaru di laman sosial sekarang ini, penyokong tegar Pakatan Pembangkang sedang giat berusaha mencuci najis yang dibuat oleh cucu Lim Kit Siang. Mereka menyanggah bahawa foto budak perempuan yang tersebar dalam internet itu bukan lah budak sekolah sebenar yang pernah diraba buah dadanya oleh anak Lim Guan Eng.

Hanya berdasarkan sekeping foto seorang amoi ling lui, penjilat tegar punggung keluarga Lim yang berketurunan Melayu ini sudah tak keruan dan kebingungan. Tanpa meyelidik cerita sebenar apa yang dah berlaku, mereka terus menjatuhkan hukum bahawa cerita raba buah dada ini sebagai satu lagi rekasaya fitnah yang dikarang oleh Umno.

Memang serba melucukan apabila milihat gelagat penjilat tegar bontot Lim Guan Eng (LGE) dan Lim Kit Siang (LKS) ini di laman sosial, mereka bermati-matian mempertahankan maruah kelurga si Dap lakhnat hanya demi seketul tulang, sedangkan amoi yang diraba buah dadanya itu mendapat habuan RM200k untuk spcial treatment penjagaan payu dara.

Bantuan nyawa yang ditagih oleh keluarga ini dari orang ALIM Parti Islam Malaysia (Pas)  masih lagi tak kunjung tiba. Sudah pastinya keluarga Lim berharap sangat ularmak besar Pas, Nik Ajis dapat mengeluarkan satu atau dua FATWA khas bagi menutup kemaluan ahli kelurganya yang kini sedang hangat diperkatakan oleh masyarakat umum.

Mungkin ini adalah balasan tuhan kepada mereka yang selama ini suka atau gemar mencela, mencaci atau memfitnah orang lain. Pada anak remaja yang masih bersekolah, jangan sesekali berani menconteng arang di muka ibubapa. Contoh terbaik sudah ada lihat sajalah apa yang sudah terjadi pada keluaga si cina Dap ini, kerana terlalu sibuk menceritakan keburukan orang lain, tanpa disedari anak sendiri sedap-sedap pengang buah dada orang. Amik kawwwwww!!!

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
Tiada ulasan:
Write comments

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.