Isnin, 24 Oktober 2011

Haji Anwar Ibrahim & Hajjah Wan Azizah

    8:55:00 PTG   2 comments

Kenangan Masa Baru  Berumah Tangga

Jangan ada yang terkejut jika melihat gambar pasangan merpati sejoli ini berada dalam keadaan berpakaian ihram. Mungkin ada yang tak percaya setelah melihat gambar ini bahawa Anwar dan Wan Azizah pernah menjejakan kaki ke tanah suci suatu masa dahulu samada untuk melakukan ibadah umrah atau haji.

Wak rasa pasangan yang ada dalam gambar ini tengah melakukan ibadah umrah. Jika Anwar dan isteri pernah melakukan ibadah haji dah tentu sekarang ini Anwar dan Wan Azizah sudah menggunakan gelaran Haji dan Hajjah. Kalau nak lebih kepastian lebih elok tanya dengan tuan punya bandan sendiri betul ke tidak andaian wak ni.

Dengan kemunculan gambar ini sudah pastinya ia akan menafikan segala dakawan orang ramai terutama sekali mereka yang begitu ANTI dengan manusia bernama Anwar Ibrahim yang selama ini mengatakan bahawa Anwar Ibrahim tidak berani menjejakan kaki di Tanah suci ekoran dari DOSA-DOSA yang pernah dilakukan olehnya.

Mesti ramai yang tertanya-tanya, bilakah peristiwa dalam gambar di atas tu berlaku. Sebelum atau selepas pertuduhan LIWAT disabitkan ke atas dirinya. Jika kita amati keseluruhan gambar tersebut mesti ramai yang menjangka bahawa gambar ini diambil ketika Anwar dan Wan Azizah masih baru lagi berumah tangga.

Sekarang sudah masuk musim Haji. Inilah peluang terbaik untuk Anwar pergi menyucikan diri dengan menunaikan fardhu haji. Sekaligus dapat membuktikan yang dirinya adalah seorang anak jantan yang berani berhadapan apa jua pekara baik atau buruk berlaku ketika berada di tanah suci. Orang tua ada kata, kalau kita ada buat benda tak baik sebelum ke Tanah Suci seperti menderhaka kepada ibubapa. Kita akan dibayar CASH di atas setiap perbuatan buruk yang kita lakukan. Dan orang tua-tua berpesan, kita digalakan supaya bermaaf-maafan dan bertaubat dengan taubat nasuha agar terhindar dari perkara aib sepanjang berada di Rumah Allah itu.

Gambar kat atas tu wak cilok dari facebook penyokong tegar Anwar Ibrahim..hehehehe

Wak Jengkol

Tentang Wak Jengkol

A Low Profile Blogger.

Previous
Next Post
2 ulasan:
Write comments
  1. haji bukan title wajib untuk orang yang dah pi haji.

    BalasPadam
  2. Setakat balut badan mcm pkai ihram n ambil gmbar,Barrack Obama pn boleh buat cmtu..atau mmg umrah atau haji dia setakat dlm pesawat tu je..pastu g lencong ke lain.,nk percaya apa lgi pd si kaki kelentong ni..mnyesal aku kna kncing ngan dia dlu..yg lain2tu sedar2lah..

    BalasPadam

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.