Selasa, 18 Oktober 2011

Juak Pakatan Haram Kempunan Tak Dapat Hisap NENEN..

    12:30:00 PG   No comments

Penyokong tegar Pakatan Pembangkang (PR) di laman sosial hari ini dah mula pening dan mati akal untuk mempertahankan nama baik KHALIFAH sanjungan yang selama ini menjadi idola dan pujaan hati mereka kerana perwatakan yang ditunjukan oleh chauvanis DAP yang masih BERKULOP ini hampir menyamai dengan seorang Khalifah Islam yang terkenal suatu masa dahulu iaitu Khalifah Umar Abdul Aziz.

Tiada ayat atau perkataan yang boleh dipusing lagi untuk menggambarkan bahawa si pelaku seksual itu bukan anak kepada seorang VVIP yang sangat berpengaruh di Pulau Pinang atau lebih tepat lagi orang penting yang dimaksudkan itu ialah anak kepada seorang Ketua Menteri.

Manurut lapuran dari blog-blog yang sempat wak tinjau hari ini  ada melapurkan keluarga si mangsa cabul telah dikawal ketat oleh pihak tertentu supaya tidak diburu oleh para wartawan atau paparazi yang ingin mendapatkan cerita sebenar berkenaan isu ini. Selain itu juga dikhabarkan terdapat sejumlah wang yang agak besar nilainya ditawarkan kepada keluraga si mangsa cabul sebagai pampasan untuk menutup mulut atau mendiamkan terus perkara malang ini yang menimpa anak gadisnya.

Jika mulut keluarga budak cina yang telah diraba buah dadanya itu disumbat dengan duit sebanyak RM200k bagi mendiamkan perkara ini supaya tidak diketahui umum. Namun apa yang lebih menghinakan ialah apabila mulut penyokong tegar Pakatan terutama sekali dari Parti Islam dan PKR yang berbangsa Melayu dan berugama Islam ini seperti sudah disumbatkan tulang dan diarah seperti anjing suruhan supaya tidak menghebohkan atau membincangkan cerita aib ini secara detail di laman sosial kerana dikhuatiri akan merencatkan peluang Pakatan untuk menawan Putrajaya setelah segala persiapan dibuat.



Isu raba buah dada yang dilakukan oleh anak kepada VVIP ini sudah menjadi tajuk perbualan hangat di forum sosial yang terdapat di alam siber. Di harap fenomina atau budaya meraba buah dada rakan sekolah atau sekelas terutama pelajar perempuan ini tidak menjadi contoh ikutan kepada pelajar sekolah yang lain yang mana mempunyai ibu bapa berkedudukan tinggi atau berpengaruh serta mempunyai banyak wang ini sebagai LESEN BESAR untuk mereka berbuat apa sahaja yang disukai tanpa menghiraukan perbuatan itu samada betul atau salah.

Wak yakin ramai dari kalangan penyokong Pakatan tahu akan kebenaran isu PANAS ini. Disebabkan janji setia yang telah dilafaz untuk sehidup semati menyokong Pakatan dan mengelak dari terus rasa malu akibat disindir oleh mereka-mereka yang selama ini amat bencikan chauvanis DAP ini. Mereka ambil jalan selamat dengan menganggap kejadian meraba payudara remaja sekolah itu adalah pekara normal yang biasa dilakukan oleh mana-mana remaja lelaki yang sedang meningkat dewasa. Pendek kata soal MORAL pada mereka ini adalah perkara no.2 

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
Tiada ulasan:
Write comments

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.