Selasa, 18 Oktober 2011

Buah Dada Lim Guan Eng Sedang Membengkak!

    12:00:00 PTG   No comments

"Biarkan UMNO terbit dahulu cerita tu. Kemudian anda akan saksikan apa yang kami boleh buat."

Dari level KHALIFAH, terus jatuh taraf menjadi KUCING KURAP aka C.A.T. Itu lah yang terjadi kepada Ketua Menteri Pulau Pinang apabila menjawab soalan yang diajukan oleh wartawan berkenaan dakwaan terhadap anaknya kerana meraba buah dada seorang pelajar perempuan yang juga merupakan rakan sekelas.

Agak pelik kali ini apabila chauvanis DAP itu berharap sangat agar media arus perdana yang pro kepada Umno-BN terlebih dahulu menyiarkan berita tersebut, sebelum sebarang penjelasan berkaitan isu ini diberi tahu kepada umum. Dalam kenyataan medianya baru-baru ini, sikit pun tidak ada menyebut bahawa dakwaan mereba buah dada yang melibatkan anaknya adalah satu lagi KONSPIRASI atau FITNAH jahat yang dilakukan oleh Umno.

Seperti yang biasa kita maklum, apa jua kontroversi yang melanda batang tubuh chauvanis Dap ini atau kerajaan negeri yang berada dibawah pentadbiranya, pasti Umno terlebih dahulu menjadi sasaran atau punching beg untuk ditumbuk semahu-mahunya. Bukan setakat itu sahaja, bagi sesiapa sahaja yang menyiarkan cerita busuk-busuk mengenai dirinya, bersiap sedia sajalah tunggu di peti surat pejabat masing-masing menanti posman menghantar SURAT CINTA yang dikirim oleh chauvanis Dap ini.

Why?...Kenapa?..Lim Guan Eng sediri tidak mahu atau berani menyaman para blogers kerana menyebarkan cerita aib yang dilakukan oleh anaknya. Adakah chauvanis Dap ini melihat kami ini sebagai orang yang tak berduit atau tidak mempunyai kredibeliti dalam menyampaikan maklumat melalui penulisan blog. Atau lubuk duit sebenar si chauvanis ini nampak hanya ada pada media arus perdana sahaja.

Mungkin kali ini Lim Guan Eng tersilap dalam percaturannya kerana membiarkan kami para blogers menyebarkan cerita hangat ini ke pengetahuan RAKYAT, sambil menanti media arus perdana memberikan publisiti murahan terhadap isu meraba buah dada budak sekolah yang dilakukan oleh anaknya yang juga merupakan cucu kesayangan Lim Kit Siang. Wak yakin media arus perdana kini sudah lebih bijak apabila berhadapan isu yang berkaitan dengan chauvanis Dap ini. Biar kami para blogers melakuan KERJA-KERJA yang sepatutnya sebelum cerita STIM ini diletupkan ke dalam akhbar atau portal berita yang menjadi rujukan rakyat terbanyak.

Sampai bila agaknya Kelurga Lim dapat menahan BELAKANG dari terus disutut dan dicucuk oleh kami para blogger jalanan. Saban hari pasti akan ada cerita yang lebih menarik dan berair akan timbul berkaitan dengan isu raba buah dada ini. Apa yang pasti momentum atau gelombang berahi yang terbit dari aktiviti meraba buah dada ini akan terus kekal stabil hingga ke PRU13 nanti. Sama-sama kita nantikan, apa dia BALA atau MALAPETAKA yang bakal melanda Pakatan Haram yang diwakili oleh Pas, Dap dan PKR.

Wak Jengkol

Tentang Wak Jengkol

A Low Profile Blogger.

Previous
Next Post
Tiada ulasan:
Write comments

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.