Selasa, 18 Oktober 2011

Anak Lelaki Keluarga Lim FRUST Menongeng..Dua Hari Tak Dapat NENEN

    4:17:00 PTG   No comments

KAH..KAH..KAH...What a joke dude!...

Jika sebelum ini buah dada Lim Guan Eng sedang membengkak, tapi kali ini baru separuh jalan, tumbesaran buah dadanya sudah jadi tak seimbang atau besar sebelah.

Gara-gara suntikan botox silicon tanpa kawalan dan had yang dilakukan oleh para blogger jalanan, nampaknya chauvanis Dap ini sudah tidak boleh tahan lagi menanggung beban berat buah dadanya yang besar sebelah itu.

Serangan oleh blogger jalanan telah memberi kesan cycology yang mendalam kepada keluarga chauvanis Dap ini yang mana anak lelakinya telah didakwa meraba buah dada seorang pelajar perempuan yang merupakan rakan sekelasnya.

Lim Guan Eng merayu sangat-sangat kepada para blogger jalanan supaya tidak lagi menyiksa BATIN anak lelakinya. Diberitakan juga anak lelakinya itu berada dalam keadaan tertekan kerana sudah dua hari tak meraba budak perempuan di sekolah....eh silap-silap, maaf yer...yang sebetulnya ialah dah dua hari tak menghadiri kelas pembelajaran di sekolah yang baru.

Sorry to say..Kami para blogger tak akan berhenti selagi Dap dan rakan sekutu politiknya itu lenyap dari peta politik tanah air. Malah serangan berganda dan berantai akan tetap diberikan. Wak tumpang gelak atas nasib malang yang menimpa keluarga Lim ini. Kenapa gelak bukan nangis..hehehe...semuanya disebakan oleh sifat ANGKUH yang ditujukan oleh kelurga ini selama hanyatnya hidup di bumi bertuah beranama Malaysia.

Sudah pasti selepas ini akan ada gerakan sulit dari dalam Dap sendiri untuk meruntuhkan tembok besar cina yang telah dibina oleh Dinasti Lim sejak dari zaman Singapura keluar dari Malaysia turun ke Lim Kit Siang hingga ke anaknya Lim Guan Eng. Kepada ahli Dap yang selama ini bercita-cita untuk menjatuhkan pengusaan Kelurga Lim dalam Dap. Inilah masanya untuk bangkit menyuarakan hasrat yang telah terpendam sekian lama. Keluarga Lim kini sudah menjadi LIABELITI dalam parti Dap gara-gara kegatalan tangan anak lelakinya meraba buah dada budak perempuan...SON of a BITCH....tuihhhhh.

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
Tiada ulasan:
Write comments

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.