Jumaat, 18 November 2011

Niat Jahat Pakatan Haram di Sebalik Dakwat Kekal

    10:00:00 PG   No comments

Habis Jahanam!!..Papa Gomo sudah kasi bikin rosak itu Pakatan Haram punya program..

Pendedahan yang telah dibuat oleh blog Papa Gomo berkenaan isu dakwat kekal yang 'tidak kekal' ini memang satu perkara yang tidak sepatutnya berlaku atau didedahkan kepada umum di saat penyokong Pakatan Haram sudah mula berangan-angan meraikan kemenangan menawan Putrajaya.

Berikutan dengan pendedahan yang telah dibuat ini sudah tentu ia akan membuka mata ramai pihak,  tentang kewajaran kenapa penggunaan dakwat kekal tidak lagi releven hari ini.



Mohon juga pencerahan dari pihak Ambiga selaku ketua turus Angkatan BerShit, kenapa beriya-iya sangat ingin mengekalkan pengunaan dakwat ini dalam sistem pilihanraya di Malaysia, sedangkan di negara maju lain sudah tidak lagi menggunakan keadah kuno ini.

Apakah muslihat yang cuba disembunyikan disebalik tuntutan yang dibuat bagi menuntut satu sistem pilihanraya yang adil dan bersih.

Setelah menonton video demo khas cara-cara untuk menghilangkan kesan dakwat kekal yang tidak perlu mengambil masa lama untuk membersihkanya. Sudah tentu membuatkan minda kita brfikir sejenak, apakah jaminan yang boleh diberi oleh pihak Pakatan Pembangkang bahawa dengan penggunaan dakwat kekal ini, ia tidak akan dimanipulasi oleh pihak yang tidak bertanggujawab.

Sekiranya dakwat kekal ini digunakan pada PRU13 akan datang, dan keputusan akhir pilihanraya terebut tidak memenangkan Pakatan Pembangkang untuk membentuk kerjaan yang baru, sudah pasti ia akan menimbulkan rasa tidak puas hati atau pertikaian oleh pihak yang kalah.

Dah tentunya Dakwat Kekal ini akan dijadikan sebagai modal alasan untuk mewujudkan keadaan huru-hara di dalam negara seperti mana yang diimpikan oleh pemimpin Pakatan Pembangkang selama ini, terutama sekali manusia yang bergelar 'Anugerah Tuhan' iaitu Anwar Ibrahim.

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
Tiada ulasan:
Write comments

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.