Jumaat, 18 November 2011

Tahap Keselamatan Bank Israel Lebih Baik Dari Bank di Malaysia?

    10:26:00 PTG   No comments

Saya mesti pilih!

Sekarang ini tengah heboh di ruang siber berkenaan spekulasi yang mengatakan bahawa anak perempuan sulong Anwar Ibrahim iaitu Nurul Izzah memiliki wang jutaan ringgit yang tersimpan di dalam akaun sebuah bank yang terletak di negara haram Israel.

Jika dahulu seluruh penyokong tegar Anwar begitu galak melemparkan tuduhan terhadap keluarga Tun Mahathir kononya mempunyai akaun bank di negara Yahudi Zionis, kemudian disebarluaskan cerita bohong tersebut semasa zaman reformasi. Kini tiba pula hari pembalasan untuk keluarga Anwar di atas segala perbuatan jahat lagi keji yang pernah dilakukan oleh papanya.

Sejauh mana kebenaran terhadap perkara ini masih lagi tidak dapat dipastikan sehingga tuan punya badan sendiri tampil untuk memberikan penjelasan sekaligus menafikan segala khabar-khabar yang bercerita mengenai hal ini, adalah tidak benar sama sekali.


Baru kau rasa Nurul..
Puak Pakatan Haram melalui juak-juaknya kini sedang sibuk menangkis isu hangat ini di laman sosial dan di dalam blog dengan mejelmakan kembali rekod-rekod lama yang mana pernah digunakan oleh mereka ini suatu masa dahulu, dalam memfitnah Tun M dan keluarganya.

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
Tiada ulasan:
Write comments

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.