Isnin, 21 November 2011

Pesalah Moral Pakatan Haram Tak Pula Disuruh Letak Jawatan..Memang hamPAS Betul

    12:00:00 PTG   No comments

Bersungguh benar sekarang ini keldai-keldai dari Parti Islam Pas, bertungkus lumus mendesak agar Sharizat Jalil melepaskan kesemua jawatan yang disandang samada di dalam kerajaan dan juga parti ekoran dari kisah lembu fidlot kepunyaan syraikat NFC milik suaminya.

Tahap kekhusyukan yang dipamerkan oleh keldai-keldai Pas ini ketika mengintai lembu fidlot kepunyaan NFC yang sedang asyik menguyah rumut di sebalik semak samun berhampiran kawasan kandang, membuatkan mereka terlupa ada dari kalangan pemimpin Pakatan Haram sendiri yang sepatutnya lebih awal meletakan jawatan dalam kerajaan negeri dan juga parti akibat daripada skandal moral yang amat memalukan.
Wak ingin mengingatkan kembali kepada keldai asuhan Pas ini bagaimana kisah 'Hutan Dara' milik Eli Wong boleh diceroboh kesuciannya oleh seorang pemuda MELAYU, kemudian keindahan setiap lokasi yang terdapat di kawasan hutan dara milik Eli Wong itu disebarkan ke pengetahuan ramai melalui dunia maya.

Sekiranya keldai Pas ini masih tidak ingat atau buat-buat lupa. Cuba pula ingat peristiwa yang berlaku ke atas batang tubuh ketua pembangkang Malaysia yang sangat terkenal dengan skandal seksnya. Bukan sahaja berdepan dengan pertuduhan meliwat malah dikaitkan pula dengan skandal video seks terbaru yang melibatkan seorang wanita cina di sebuah apartmen.
 
Adalah lebih baik keldai-keldai Pas ini menasihatkan dahulu pesalah-pesalah moral yang berada dalam Pakatan Pembangkang agar melepaskan segala jawatan yang dipegang sekarang ini sebelum ingin menasihatkan orang lain agar melakukan perkara yang serupa.

Jangan asyik sibuk menjaga tepi kain orang lain, sehingga tidak sedar kemaluan sendiri terjojol keluar dilihat orang. Pas memang hamPAS..

WakJ Zoner

Tentang WakJ Zoner

Seorang blogger kacak, kaya dengan senyuman dan sangat merendah diri. Ingin berkenalan sila PM wak di wakjon9@gmail.com

Previous
Next Post
Tiada ulasan:
Write comments

Sila komen yang murni-murni saja di sini..

Get updates in your email box

Complete the form below, and we'll send you our recent update.

Deliver via FeedBurner
© 2017 Wak Jengkol. WP Theme-junkie. Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.